2014年11月24日 星期一

日風回歸:超易襯的華麗皮手袋

女孩子嘛,總喜歡將東西往手袋塞。
銀包、化妝袋、電話、相機、雜物一大堆。袋重之餘,亦被逼用上大袋,不利襯衫呀。。。
冬天來了,大袋子令人毛起來更bulky,我都偏向拎細dd既袋(但不是clutch,  真的放不下,haha)

早前見到ans nana ponte 的秋冬皮手袋時,已有一見鍾情的感覺!


顏色特別、易襯、容量足夠但看上去不會太bulky


Nana在日語數字中,是7的意思,而ponte則在意大利語裡解作「橋樑」。兩者拼合出象徵快樂與希望的彩虹。

nana ponte以優質皮革揉合日本風設計,創作出同時兼備了意大利式優雅和日式簡約的真皮包包。

二話不說選了NOVELTY final 2!  更是同款不同色~



本身喜愛rusty pink,  rusty pink 皮袋更難找到~
立即決定帶它到台北去!


袋子看起來不大,但可以放很多東西呀! 去台北3天我都是帶著它~
上機,逛街,隨身的東西,落機都帶著它~ 非常實用方便。
更送上超大實用又漂亮的環保袋,跟旅行更是絕配~


設有雙扣設計帶著復古風格。


設有一大格及小格,大格更有拉鍊,安心得多~
(朱迪試過10秒内被偷手機,所以現在選手袋都盡量選有拉鍊的)


小格用來放雜物~
更有貼身的小暗格,我都是用來放悠遊卡~

它的帶子長度正合近期的潮流呢~~


除了低調的實用外,它亦極度易襯呀~ 去旅行也不能hea 呀,但帶得太多手袋就會減少購買力呀。
帶著它,帶有渡假風亦不失格調喲~


簡簡單單往身上一搭,輕易帶出style 感了~



現在它已成了我的no.  1 首選,近乎每天也帶著它呢~

<相關試用由品牌提供> 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
剛新開的page, 請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

更多的平台~ ^^

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...