2014年11月17日 星期一

深層清潔話咁易!

終於倒數big day 一個月,除了忙工作忙派帖外,保養皮膚也在衝刺中。雖然朱迪是乾性敏感肌,但早前去做皮膚分析,發覺底層皮膚有些部位也是油脂旺盛的。所以深層清潔絕不可少!
最近用上Natural Magma Cosmetic 的火山礦物岩漿面膜($199/150ml)

 
清潔效果不錯,用後皮膚更乾爽,毛孔亦更細緻!
NMC是韓國品牌,採用純天然原料,不含人工色素、防腐劑、人工香料及礦物油,為亞洲肌膚帶來純天然礦物質護膚品。

火山礦物岩漿面膜嚴選法國Auvergne純淨火山灰為原材料,蘊含多種對人體有益的高濃度礦物營養及微量元素,有效促進面部血液循環、吸走多餘油脂、深層清潔皮膚及收緊粗大毛孔,增加肌膚彈性和提高肌膚免疫力。


火山礦物岩漿面膜份量頗多,$199 的價錢很扺!

擠出面膜時有點困難,初初以為它是硬硬的,原來質地是膏狀,很易推,延展性高。
難擠出應該是因為它pack 得太足份量了!

將深綠色的面膜均勻塗滿全面,它有輕微清涼感,在忙到爆肝的日子有略略提神的感覺。
敷上15分鐘左右,面膜會開始變乾,用上清水將面膜洗淨即可,而且不難洗掉喲,不怕會洗極都未洗完。!


用後皮膚舒舒服服的,不會繃緊感覺,毛孔細緻多了!

一星期用上 1 – 2次,做好深層清潔,暢通毛孔,將水油平衡,才可吸收更多養份呀!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
新開的page, 請多多指教喲~

 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
更多的平台~ ^^

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...