2014年1月15日 星期三

10分鐘注氧跟注養,新年要以靚樣示人!

皮膚的保養可是每分每秒也要留意喲!
相信你的保養品一定有很多很多,但也需要不時做下facial,讓皮膚吸收更多養份呀!

但真的很忙很忙很忙,花不了1小時去做facial的話,不要緊,用上10分鐘,就可幫你reset肌膚呀!!

那就是連容祖兒也親証可超越傳統的速效Express Facial,來自h2o+O2 Power ExpressCIAL!!


它可於10分鐘提升肌膚含氧量至85%,讓肌膚回復生氣呀!!

你也想試?

出街時最緊要留意它呀!

h2o+O2 Power ExpressCIAL流動體驗站」!!

由即日起至220日止,h2o+將有2架「O2 Power ExpressCIAL流動體驗站」於香港及&九龍各熱點遊走,途人見到「O2 Power ExpressCIAL流動體驗站」記得影低體驗站的相片,再上車免費享用一個10分鐘的注氧facial!!

早前朱迪拍到它,仲參加了它泊在旺角西洋菜街時的街頭show呢!


見到Miss Hunny變魔術及Miss Hana分享她的護膚心得呢!!



當然,之後我更去Oasis Beauty 分店嘆了這個O2 Power ExpressCIAL呢!



療程師向我詳細解釋皮膚含氧量的重要性!
女性隨年齡漸長,肌膚含氧量會持續減少。由16歲時的頂峰期(所以少女皮膚特別嫩滑)、去到30歲時含氧量減少25%45歲時含氧量更減至48%以下。
肌膚含氧量減少,使新陳代謝變慢,養份供應及膠原製造不足,皮膚便會失去光澤而變得乾燥暗啞。



所以說,注氧跟注養同樣重要呀!

詳解後便進入療程房間了,療程區用上活潑的spring color,讓人心情都放鬆起來呢!

  
療程房間寬敞,很舒服呀!!

正式開始了!

這個O2Power ExpressCIAL,即是10分鐘:1000%速效注氧活膚療程,引入嶄新意大利Oxy-Power注氧科技,以設計精密的氧氣噴槍,高壓注氧輸送至肌膚。


用上的就是它了,很像噴畫的噴槍呢!

開始前最緊要做清潔功夫~


再讓我看清楚自己的皮膚狀況,包括毛孔、緊緻度等。
  
在療程期間,它會先將【八杯水晚間注氧活肌精華】瞬間霧化,直逼肌膚底層,為肌膚注氧。

注氧時,會感到涼涼地,像有微風吹過~
之後便轉程式為皮膚注養,注養時,會感到冰涼感,而且較大風呀!哈哈~~


做完後,即時見效呢!
看得到權骨漲左,面的輪廓提升了!!

近看會見到毛孔內的污漕野因補足養份及血液循環加強後,自己跑了出來!!
再者,皮膚亦顯得更水潤、較有光澤,對比下,膚色更均勻了!!


這半邊面只做了5分鐘就有如此效果了!!
太強了!!

期待期待另外那半邊面!
5分鐘後,另外半邊也完成了!!
效果很好很好呀!!





最後,再用上h2o+【注氧能量水】系列-八杯水晚間修護霜,為肌膚做上最後的修護效果!



完成後,皮膚含氧量提升至85%,立即幫我去除了暗啞的肌膚呢~




朱迪覺得,這個facial實在是忙爆的OL們的恩物呀!
無論多忙,只是用10分鐘,(連洗面換衫可能都只是20mins),就可以令自己的肌膚回復緊緻年輕了!
就算再忙,lunch或放工後過來做一個facial也不錯呀!

始終,再忙都好,去面不能忽略喲~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

  

更多的平台~ ^^ 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...