2016年3月29日 星期二

再次披起嫁衣?? ★Vinda紙婚紗★

想不到婚後再次披起嫁衣,不是()影婚紗相,而是參與Vindaproject!




在紙巾生產過程中,無可避免會產生一些耗費物料。一直倡導綠色經營嘅Vinda今次打破布藝婚紗傳統,誠邀本港著名婚紗設計師 Noel Chu參與設計婚紗,嘗試利用因生產而成的耗費物料打造時尚新穎的紙婚紗。

而朱迪穿著的這套超美的婚紗,




不是親手摸過,我也想不到是由紙巾製造的!


 由於婚紗使用的布料較多,detail位亦多,所以布料的要求及手工亦較精緻。

Vinda 紙巾物料超韌細密、濕水不易爛,符合製作及剪裁條件,能設計出不遜於布織的製成品,打造出更柔滑輕盈的婚紗。認真細看才得出是由紙巾造吧?Noel的功力實在太深厚了!

這件婚紗舒適柔韌,cutting又靚,當日我都忍唔住瘋狂自拍及被拍呀! 



好開心今次可以一齊玩呢!

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...