2016年3月24日 星期四

Buffet 精新歡 任食龍蝦、生蠔、海鮮、芝士貴價品

每個Buffet精都有個首選,而我食完★尖沙咀朗廷酒店The Food Gallery★後,我的首選經已動搖...


原因有3!
1) 任食時間為4小時,由6:30pm食到10:30pm都得,平日唻食唔駛趕收工,仲可以屋企人先唻食住等都得。
2) 海鮮區多選擇,任食龍蝦、生蠔、蟹腳、青口、凍蝦、等等,海鮮區嘅選擇好豐富。
3) 多特式食物(仲要好食!!)






習慣食之前兜一個圈揀食物,食物種類多,甜品佔一個獨立區,甜品狂魔為之瘋狂。
  
剛開始先食海鮮,先飲熱湯暖胃,以免食生冷野胃唔舒服~
有中西湯或燉湯選擇~西湯有西洋菜湯,清熱下火。
燉湯就是蘋果雪耳燉雞,原盅燉原汁原味,湯好清甜,飲多幾碗滋潤下。


然後就進攻海鮮區,回本之選嘛!抵讚嘅係refill得好快,每次去拎食物都見到大量海鮮係度。海鮮選擇好多,有buffet少見而貴價嘅波士頓龍蝦及琵琶蝦,亦有其他海鮮如加拿大蟹腳、澳洲小龍蝦、美國生蠔、紐西蘭青口、太平洋凍蝦及冰島翡翠螺等,淨係食海鮮都夠回本。

波士頓龍蝦大大隻,已開邊容易食。肉質彈牙鮮甜,食2件已非常滿足。

加拿大蟹腳偏大隻,應該已揀過才拎出唻,鮮甜美味,略帶海水味,唔會洗到淡哂。
美國蠔屬細隻種,第一round唔夠甜,第二round很鮮甜,我都食咗半打。
估唔到翡翠螺咁大隻!

整體海鮮水準唔錯,款多,夠新鮮又refill得快!


然後一氣過食埋刺身壽司類,刺身新鮮夠肥美!不錯
飲多碗湯後,就主攻熱食!


先來一客即煎鵝肝






專人註counter即煎,基本上唔駛點樣等。鵝肝煎得外脆內軟,金黃色表面非常吸引。入口即融,絕對係evil food!!!!!
有三款side dish可選 ,梨依然係我嘅最愛,酸酸甜甜解油膩感。
燒乳豬
皮脆肉嫩,估唔到酒店嘅燒肉水準都不錯


燒西冷


即切即燒,可自行選擇成熟度。肉質嫩滑依然juicy!

(其實食到呢度已經飽飽地...XDDDD)
開始向其他特式食物進發~


有一整枱cold cut可供選擇,salami、parma ham、辣肉腸都係我嘅心頭愛。




然後再向cheese & pastries進發,這個cheese board真係不得了!!平常自己買都唔平,係度我可以每樣都試d,試到岩之後就識買了!



前面呢3款都唔錯!




豬腳薑,坐完月後都好少食lu... 甜辣度適中,豬腳夠淋身同入味!


蠔仔粥,粥底不錯,夠棉,蠔仔肥美,味道清甜。




另外仲有蒸魚、燒味、車仔麵等,可惜我已經太飽! 無試到...






但無論幾飽,女人嘅胃係有2個嘅。當然要向甜品區進發!

甜品區選擇好多妹多,每一款都好靚好吸引,隨手揀一款味道都不錯!



雪糕係Movenpick,有4款可選,我最後要了CONE慢慢食~


足足食咗3個鐘,肚皮大爆炸但心靈大滿足!
雖然我而家好大食,但都試唔哂咁多野....


整體唻講這餐BUFFET幾唔錯,款式唔算勁多但夠精!海鮮區同甜品區已經夠我心動要將以後嘅buffet場轉過唻!


<著數分享>book枱時記住係Openrice download coupon,有75折喲~ (優惠期至2016年4月4日)

The Food Gallery
尖沙咀北京道8號香港朗廷酒店大堂
謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...