2016年3月15日 星期二

★ SHISEIDO全新智能感應持久粉底★ 跟膚色一樣喲~

要找一支適合自己嘅粉底真係唔容易。明明係試counter試時很match自己嘅膚色,但入手後有時會發覺總會有些微嘅不合用。可能受試妝時嘅皮膚狀態或環境因素影響啦~

最近遇上咗一支智能感應粉底,會自動調節肌色及膚質,令我唔駛再左遮右遮!
呢支就係SHISEIDO全新嘅Synchro Skin Lasting Liquid Foundation智能感應持久粉底(HK$350/30ml)


首創以嶄新尖端感應科技,同步及自動調節原本肌色及膚質。加上嚴選有效締造健康膚色、保持肌膚完美狀態的護膚成分,令粧容係任何情況下都依舊水潤貼服,輕薄柔滑。

智能感應持久粉底共有8色選擇,配合不同膚色。(今次睇住6個色先~)


N2 -> N4 (淺色 -> 深色) : DD紅,比較自然

G2 -> G4 (淺色 -> 深色) : DD黃,比較粉白


呢度係2-4號, 我係23都適合~而我皮膚容易泛紅,可見將來都唔會有機會勁曬太陽,所以用上G2


但不需擔心粉底氧化問題,因呢支係唔會氧化嘅!


粉底嘅樽身有細心嘅新設計,右手拎著時非常啱手型,亦可單手擠出粉底液。



使用方法簡單,建議用掃上,如呢支Perfect Foundation Brush,斜面掃頭設計輕易打造貼服底妝!



亦可直接用手指點印上~
粉底先以微細貼服聚合物擊退油脂及汗水,由「控油粉末」吸收,妝容長時間保持柔滑細緻。

睇下,同其他品牌粉底比較,SHISEIDO全新智能感應持久粉底跟水真係完美融合呀~



而且佢嘅光感調節粉末,根據臉上油脂調節反射理想光線,光感透亮或絲滑啞致嘅粧感都無問題。
用嘅份量唔駛多,呢個份量已足夠。



點印面上後,質感輕盈柔滑。


遮瑕效果唔錯之餘,下巴嘅泛紅都遮到~


而且好貼服,亦能match我本身嘅膚色。


再者,亦能keep全日喲~




唻緊嘅天氣又濕又焗,係時候,轉粉底啦~


全線SHISEIDO專門店及專櫃有售

是次產品由theZtyle.com提供

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...