2016年3月21日 星期一

燒肉迷朝聖之選 狂食之夜

有咗BB後,BBQ已經離我以去....太傷心啦....
所以當朋友推介伊賀日本燒肉料理係。任。食。日式燒肉,$258一位,價錢合理,立即約老公度好個期掉低個仔去食!


 地點係赫德道Y字路口交界,平日夜晚8點場都勁多人排隊。地方幾大,抽風好好,食完唔會一陣味!最特別嘅係有室外炭爐燒肉,BOOK枱時勁想試,但天氣凍,都係放棄。

用IPAD點菜,唔駛下下用紙咁唔環保!

選擇好多,刺身、海鮮、肉類及蔬菜任點!飲品$20罐,$30任飲,飲多2罐叫任飲無咁蝕。

先上刺身船,燒緊肉時唔怕餓親。刺身新鮮,估唔到食燒肉都有好食刺食,所以我地都勁encore!

狂風掃落葉咁勁點肉類,肉類選擇應該有20款!亦有一d係出面較少食到嘅特式肉類。

牛魔王必叫也牛小排同一口牛,肉質幼嫩又juicy,估唔到放題嘅水準都幾好,我地係有限嘅胃口下都encore咗幾次。牛肋肉同牛舌都唔錯,油份較少,可以食多幾轉。



豬肉的話,必點瘦切裡肌肉及加拿大醬油豬柳蓋片,油香同肉香兼備,亦無豬騷味!五花腩油香重,豬頸肉爽口,自己燒可以燒燶d,更好食!


麻辣餃都係另一必點,平時食煎餃食得多,自己燒係第一次!味道好食,可惜我地太大火,燒親都燶咗XDDD,但不減惹味!


蒜香腸同黑椒腸我地都叫咗2轉,個人鍾意食蒜香腸,惹味d;黑椒腸相對顯得平凡。


海鮮類選擇多,質素唔錯!


可以加錢叫生蠔,但我地都係專注食menu入面既野!
第一次食燒海螺,連bbq時都未試過,夠新鮮,但我地唔知燒幾耐,有少少overcook,要多d唻練習下先得。蝦同帶子都大隻同新鮮,唔會交行貨!反而花枝同魷魚幾難燒,燒一次我都就收手!(雖然好想狂食...)

蔬菜類,有我好鍾意食嘅小蕃薯同菠蘿,但我地都係每樣只叫咗2塊,真係飽到上心口!


另外仲有壽司同炸物,用來間場,唔駛淨燒咁悶。



係食飽時,見到有湯丸燒,本著睇下咩料嘅心態叫唻燒,估唔到好好食!!

花生湯丸比芝麻湯丸更好食!!燒香咗嘅花生湯丸比湯煮更好食!記住留肚食!

最後,想埋單時仲有雪糕食,本來諗住唔食但聽到係movenpick梗係食埋先!


總結,成晚嘅食物都好有水準,$258唻講性價比極高,下次約fd食飯,唔想又食刺身放題可以約唻呢度食!

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...