2016年3月9日 星期三

★Sweet Monster★挑戰爆谷山

對於甜品,我總係好貪心嘅,成日一次過叫幾樣結果食唔哂要老公幫手清。
新年時聽聞新港開咗間新嘅甜品店Sweet Monster,大有popcorn ice cream食,一次滿足兩個願望,梗係(捉埋老公)去食。(真係作死...)



店面係French Collection側邊,I.T.嘅版圖又再擴大!


甜品可外賣或立食,唔趕時間嘅,立食會好d,原因睇相就知道了!!!

店入面充滿咗呢個Monster公仔,好耐以前好鍾意佢,而家又再次係香港出現啦~~


爆谷有獨立包裝賣,而且出咗好靚嘅鐵罐版,睇住呢個鐵罐山,好想掃番屋企呀!!

有唔同嘅款式,樣樣都想食,最後點咗Popcorn Ice-cream,Monster Cake同橙汁特飲~



Popcorn ice cream係韓國好興,傳嚟香港實在太開心,因為唔知幾時有得去旅行啦~


Popcorn ice cream 名乎其實係popcorn加雪糕,好大杯呀!!大大杯軟雪糕仲要鋪滿哂爆谷,同塊面大,又係呃like嘅好朋友!! 

雪糕牛奶味濃,好味唔在講,亦幾特別,因為比較挺身嘅,可以痴實d爆谷~~ 爆谷香甜脆口,焦糖味係我個人首選,食到一半時已決定買幾盒拎走~~ 

Popcorn ice cream真係好大杯,又多爆谷!

畢嘅時候會有少少難度,所以盡量立食,約埋朋友一齊吹下水啦~$39真係非常抵,抵過m記吧!!
一啖過食爆谷同雪糕,應該係甜品痴嘅夢想吧!

而Monster Cake就係tiramisu配雪糕,




原先想揀開心果味,但咁啱賣哂~不過原味都無令我失望!!Tiramisu係久違咗嘅傳統做法,偏軟身,ladyfinger浸滿咗咖啡,好。好。食!真係好耐無食過呢隻傳統tiramisu~~~難得係Sweet Monster重遇,絕對係意想不到。Popcorn ice cream我已經會狂推俾朋友,而呢個Monster Cake,係我會再唻食嘅最大吸引力!

最後當然帶走咗爆谷~買咗盒裝,



因為鐵盒好靚而買埋,第2日內就KO哂! 



老公話我咁食法會肥死,所以決定一個月只可以去一次,哈哈!(3月仲未得閒去...要快D啦!!!)


Sweet Monster
尖沙咀廣東道30號新港中心1樓115-116號舖

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...