2015年12月31日 星期四

最貼心滋潤的聖誕派對★雪肌精SEKKISEI 30周年聖誕派對★

周不時總會聽到朋友說:「KOSÉ 雪肌精嘅化妝水/精華好好用」等推介,原來雪肌精SEKKISEI已經誕生咗三十年啦~

早前出席咗「雪肌精SEKKISEI 30周年聖誕派對」,更認識了特別為一眾顧客推出期待已久「滋潤版雪肌精」化妝水和乳液~



聖誕派對內佈置好靚呀,令我好似置身喺雪地當中~


仲有可愛嘅雪子小姐為大家介紹最新推出嘅「滋潤版雪肌精」化妝水和乳液喲~~



讓各位用後都能擁有如雪般嘅肌膚,並繼續陪伴大家成長同渡過最滋潤窩心的冬天。



「滋潤版雪肌精」特點在於持久保濕水潤﹑不黏膩﹑快速滲透,實現「藥用雪肌精」最高滋潤度,為肌膚導入滿滿的透明感,令肌理變得細緻﹑滋潤。

藥用雪肌精美白化妝水 <滋潤版> [醫藥部外品] $310@200ml

具備極佳的油水平衡配方,兼備「高效滲透力」和「滋潤度」,不黏膩﹑快速滲透的同時收緊毛孔,打造水潤透亮美肌。用上和漢植物萃取液如薏仁萃取液、當歸萃取液、白蘞萃取液、麥門冬萃取液、天人花萃取液及BG保濕,即使在乾燥冬季,也能為容易缺水肌膚注入滿滿水分,締造充滿光澤感透亮美肌。



藥用雪肌精美白乳液 <滋潤版> [醫藥部外品]  $310@140ml



而藥用美白乳液觸感幼滑﹑富彈力﹑能調整肌膚柔滑感。和漢植物萃取液具濃密的滋潤成分,有效將美白成分傳送至角質層,護理因乾燥而造成的暗啞問題,締造明亮美肌。

而大會為了讓大家親身感受「滋潤版雪肌精」,除了即場試用外,更貼心的準備了含有相關和漢植物萃取成份的食物,包括這暖暖的雞湯!飲完後身體很和暖呢~就像皮膚用上「滋潤版雪肌精」後被細緻呵護了一樣。




感謝大會的貼心安排呢~ 既過了一個愉快下午,更無論皮膚還是身體都被滋潤了呢~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...