2015年12月14日 星期一

Oh Christmas Tree!! Oh Christmas Tree!!

除了生日外,聖誕節係另一個蛋糕必備嘅節日。
今年聖誕節會喺屋企同家人渡過,想揀定心水蛋糕,路過油塘大本型的Spade by Lassana見到呢個Oh Christmas Tree,索性買回家試。(其實係抹茶控嘅藉口,根本自己想食XDDDD



Oh Christmas Tree吸引我嘅原因絕對係因為外型超級可愛!! (星星應該在樹頂HAHA~ 掛住食無整番靚仔佢....)



成棵迷你聖誕樹,上面的小糖果同星星裝飾,可補償屋企無得set聖誕樹嘅願望~
雖然好似好細,但份量可俾4-6人食~

蛋糕由抹茶mousse、白朱古力忌廉配上朱古力蛋糕而成,外層鋪滿抹茶忌廉唧花,粒粒creamsize都一樣,手工精細,非常考功夫!

先試一啖抹茶mousse,濃濃嘅抹茶香加上軟滑嘅mousse,很討好。




切開後就係由朱古力海棉蛋糕及chocolate mousse組成嘅朱古力夾心內層,





味道香甜但唔會膩。而且,抹茶同朱古力原來係一個很match嘅組合,我一個人KO了兩大塊!

$248有棵食得嘅靚靚聖誕樹,魚少表示非常厲害兼流哂口水呀!!



Spade by Lassana
油塘高超道38號大本型地下G28號舖

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...