2015年12月29日 星期二

即點即燒,吹水閒HEA之選★八寸★

呢一晚太早食晚飯,之後約左人係銅鑼灣吹水,那索性搵個地方食宵夜慢慢吹。我地選擇食串燒,飲下酒,吹下水。

去咗銅鑼灣八寸,位置方便,係地鐵站出口附近。
我地坐係BAR枱,睇住師傅不停燒,吹都唔能夠專心HAHA。




先來前菜,汁燒鮮鮑魚不錯喲,燒得剛剛好,有咬口。




見名字有趣,所以點了八寸海之幸卷~


外層有帶子、海膽、三文魚子加上金箔,賣相吸引,內裡有蟹肉,整個卷物味道鮮甜,口感豐富,值得encore

再來就是不同的燒物

岩鹽燒掌中寶




第一次食,原來掌中寶即雞腳中間的那一舊肉,一隻雞只能食到兩舊,非常巴閉!
岩鹽燒過後,雞皮香脆,油份亦全逼了出來,非常惹味!喜歡食燒雞皮的,一定不能錯過!

燒日本紫蘇魷魚



以卷物的賣相出現,很可愛。
略烤的魷魚配上紫蘇葉,很新鮮的組合,味道清新。細細舊,配酒飲不錯。

燒牛舌





厚切的牛舌依然彈牙,肉質亦嫩,很惹味,愛吃牛舌的我吃了不少。

牛小排




牛小排油香較重,肉質嫩滑,牛味更濃!


最後當然要點雞翼,以脆香雞翼作為句號,肚子跟心靈都滿足嘅一個晚上。




八寸酒食 串燒 私房料理
銅鑼灣駱克道487-489號駱克駅13-15
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...