2015年12月31日 星期四

去大坑嘆個正LUNCH~

沒想到當媽媽後,星期日仲有機會去大坑嘆個LUNCH~
多謝同行朋友的陪伴,幫我地兩個湊仔,讓我地安安樂樂食個LUNCH!

千挑萬選去了The Pudding Nouveau~
Menu 選擇不多,但每樣都好吸引~最後幾個Main都叫哂咁濟,haha

法式油浸鴨腿配窩夫班尼迪克蛋



賣相很吸引,荷蘭醬鋪得滿滿的,未食已經羸哂分。
切開Eggs Benedict,滿滿的蛋汁流出,加上撕成絲狀的油浸鴨腿、荷蘭醬,再配上熱熱的鬆軟窩夫,非常滿足~~~估唔到呢個組合係會咁夾嘅~
窩夫就算浸滿汁都仲好鬆軟,蛋味又濃,好好食!

香辣蒜蓉大蟶子扁意粉


我從來無諗過蟶子可以用西式方法煮!
大大隻蟶子,鮮甜彈牙!用西式煮法也不錯呀~
每條意粉都掛滿濃濃的白汁,加上蒜蓉香味,帶少少辣,很惹味。

珍寶龍蝦仔牛角酥配薯角



The Pudding Nouveaupastry真係好好食,窩夫已令我好滿足~
呢個牛角酥非常鬆脆,濃濃嘅牛油香令我好想淨叫一個牛角酥拎走(因為我超鍾意食pastry)。用來伴著龍蝦仔肉食,非常惹味。而side dish嘅薯條+黑松露醬亦不能錯過~ 熱辣辣嘅香脆薯條配上濃味黑松露醬,超正!!好食到我地另外叫咗碟薯條食~~



Signature Pudding Breakfast


好豐富嘅英式早餐~滿滿的一碟有齊我想食嘅ITEM~ (好彩我地4個人去食,唔係實食唔哂)。炒蛋好滑,淨食或連包食都好夾。麵包係軟綿綿的,好鬆軟~炒菇、腸同煙肉都好正~整個英式早餐每樣食物都好食~~抵叫!

食完之後棒住個肚走咁濟,但肚子同心靈都超級滿足,值得係百忙中都帶BB唻食~




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...