2015年12月7日 星期一

品嚐精緻越菜<品越越式料理>

BB出世後忙到傻咗,呢日趁著有家人幫手,立即跟老公出去食個飯,拍拖放鬆下。坐月期間以清淡為主,坐月後特別想食濃味野同海鮮,所以這晚特地選了越南菜,去了旺角的「品越」。
地點位於旺角雅蘭,入口位置在山東街那一邊,即朗豪坊戲院對出那條橫街。
環境不錯,服務很好,食得很舒服。

太耐無食海鮮,所以叫了一枱的海鮮及惹味菜式。份量應夠3-4人食,但大食的我們照樣食得哂~

上枱時係震撼嘅!味道亦然,每道菜都很有水準,很好食!!

黑蟹子蝦餅扎肉拼蝦片




猶如曾canape的前菜,這個配搭係第一次食!蝦膠超正,炸得爽口又超級彈牙。配上蝦片及扎肉一齊食,各有特式但依然好味。

法式牛油雞翼


食越南菜必點的!睇落好似好油咁,食落又唔係,頗乾身!味道ok,雞翼怪表示不錯。

法式蕃茄蟹肉大頭蝦湯


海鮮湯濃郁鮮甜,以蟹及蝦油餚成嘅靚湯底滋味無窮,蕃茄略略減輕了蝦油的油膩感,令我差d 想encore。大頭蝦大大隻,啖啖肉之餘亦很彈牙。蟹肉的份量都不少~
除了湯好味外,估唔到豬肉丸係另一殺手鐧!很juicy 嘅肉丸,內有肥豬肉做餡,既鬆化又有豬油香味。


咖哩軟殼蟹鍋




咖哩軟殼蟹是較少見的配搭,有兩隻軟殼蟹而且更大大件,食極都仲有!炸得香口又脆身,根本停唔到手。咖哩香滑但唔算辣,唔會搶左咖哩香味。送飯一流,非常好食!

香芒黑糯米


心型的香芒黑糯米,賣相精緻。
黑糯米不會太甜,配上爽甜的芒果肉,味道很不錯。

總括而言,食物質頗高,服務態度亦很好,環境又舒服,值得再來!

品越越式料理

旺角彌敦道625639號雅蘭中心1116號舖

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...