2015年12月24日 星期四

湊B日記 - 多對話,多擁抱,多親吻

做媽媽差不多3個月了,好多時都會掙扎應該抱多一點,還是抱少一點。

 BB媽媽肚內住咗10個月,封閉嘅環境令BB充滿安全感。出世後,環境大大改變,事實上,BB比爸爸媽媽更難適應、更手足無措。
曾有嬰兒專家說不能抱BB太多,以免寵壞。
但作為新手媽媽,我選擇抱多一點、親吻多一點、對話多一點,希望BB能重拾在媽媽肚內嘅安全感。讓BB知道自己被關注,比任由他獨自面對世界,更容易令他心情回復平靜。
生產時,我嘅子宮頸喺催生後還是開唔到足夠度數,最後要緊急開刀。我非常擔心樂樂(魚少)嘅安全感不足,因為佢未完全READY就已經出世了。出世後,樂樂經常在睡夢中尖叫嚇親、亦不時手腳亂舞咁大喊需要人抱。所以我地都經常抱住佢、同佢傾計、甚至晚晚抱住瞓。雖然咁樣令日頭湊樂樂嘅婆婆近乎寸步不離(辛苦我媽媽了~~~媽媽真係好偉大!!!),亦令我同老公晚晚唔夠瞓。但一切都係值得嘅。樂樂近排發癲咁喊嘅情況少咗、發少咗惡夢,亦開始笑多咗同成日電暈公公婆婆、爺爺嫲嫲。
再者,我知道,BB大得太快,轉眼間他就會行會走會跑,沒多少時間讓你整天抱實呢~

p.s. 我幫自己打下廣告先如果你覺得我覺得啱,請投票支持下~ ^^
另外,提交咗教育點子後,會收到《小一選校全攻略2016》呢~

另外,16/1 有家長講座,講「唔谷」子女嘅教育大法~ 好似幾好咁~~

16/1/2016 2:00-5:00
適合年齡 : 0-7歲
地點:金鐘道95號統一中心10 統一會議中心
講者楊張新悅, Christine Ma Lau, Vivian Wu 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...