2016年1月8日 星期五

洗衫不再煩惱,1支KO大人&BB衣物

自從樂樂出世後,屋企洗衫密咗好~~~多~~~~

多到「浪衫」個架從來無「吉」過HAHAHA,而曬衫嘅時間又唔足夠,好驚D菌殺唔哂影響樂樂呢~

由於BB皮膚幼嫩又易敏感,所以大人嘅衫同樂樂嘅衫要用上唔同嘅洗衣用品,令到洗衣機附近愈唻愈多野….

最近試用嘅Persil寶絲低敏濃縮洗衣液Comfort金紡抑菌防護衣物柔順劑,就可以一次過解除我嘅煩惱!


出街後,衣服有機會被細菌及致敏原沾上,要遠離過敏或刺激嘅機會,洗衫除咗要全面潔淨外,最好有低敏及抗菌嘅護理。用上《洗衣+護衣2步曲》,輕鬆帶來潔淨、柔軟和清新效果。

Persil寶絲低敏濃縮洗衣液 (HK$89.9@1L)



英國百年洗衣專家Persil寶絲,佢嘅革命性低敏配方、無添加香料色素,通過皮膚測試,無需擔心會刺激BB皮膚,無懼化學殘留。




衣物潔淨之餘,一支洗哂不論大人定樂樂嘅衫,唔洗擔心用錯洗衣液!當然仍要分開洗,但至少減少一樣麻煩了~


Comfort金紡抑菌防護衣物柔順劑 (HK$24.9@880ml)



最新推出的產品~含抗菌天然茶樹油因子,深入衣物纖維,形成一層抗菌保護膜,有效除菌99.9%24小時抑菌防護。香味清新舒服,衣服洗後著上身,味道好好聞喲~ 經專業皮膚測試驗證,温和不刺激。


而且它嘅全新環保配方更係慳家之選,1滴相等於普通金紡4滴嘅柔順效果。

不過BB就唔用得啦~
想洗埋BB衫嘅,可選用升級配方嘅「親親BB」柔順劑,亦另外有其他香味「浪漫花園」及「晨風清香」選擇喲~

各大超市、百貨有售


謝謝收看~請多多指教喲~
試用及相關資料由品牌提供

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...