2016年1月18日 星期一

<敗家日記> iherb 9折。最後今日!!

做咗人阿媽後,真係慳得一蚊得一蚊。
之前朋友推介我去iherb.com買野,係美國網站,咩都希得賣!



register 後就收到eDM,買夠美金$40,可享額外9折,更有順豐免費送貨(送住宅都唔駛另外加錢!!勁抵!!)

今日(118)LAST DAY! D去睇下有咩買啦!!

CLICK 我條LINK去買野,新客戶仲可以減$5 (應該係美金~~)

以下係我今次嘅入手產品~

Aveeno Baby - Daily Moisture Lotion (354 ml) (HK$69)



<心水推介>
平過萬寧差唔多一半,更加平過香港代購店!
樂樂朝早用呢支搽面,保濕幾好,重點係唔刺激、唔敏感。
質地輕盈又薄,好快就吸收哂~


另一支心水推介係呢支,呢支係滋潤版,冬天用啱哂!



之前樂樂塊面乾到紅哂,就唻爛面咁濟。用iphone影,美肌咗都見到紅紅腫腫呀陰公...



KEEP住每2個鐘同呢支薄搽,再加凡士林鎖住水份,一日後好番哂。而家夜晚同沖涼後都係用呢支。
可惜我落單時無貨….

Aveeno Baby - Wash & Shampoo(532ml) (HK$92)



平過萬寧,更加平過香港代購店!

用緊Aveeno BabyLOTION,覺得好好用,所以試埋佢支WASH & SHAMPOO
不澀眼配方,倒落浴盤加水,或直接用都得。好用嘅下次再買


BabyGanics - Toy & Highchair Cleaner (502 ml) (HK$46)



係其他媽媽谷見到有人一直用BabyGanics products,上網SEARCH過,係天然、溫和同無毒嘅牌子。樂樂朝早係瞓highchair嘅,專登買咗呢支做清毒同清潔。

買哂上面嘅items其實未reach到減價嘅bottom line,最後我買多咗支cream,同幫朋友買咗d~

揀順豐速遞,3working days 就到咗,重點係送去住宅唔會另外加錢!
PROMOTION就完了,快Dshoppoing !

(圖片轉載至iherb)


介紹住咁多先,下次有正野再分享~ ^^

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...