2016年1月20日 星期三

好靚嘅hello kitty café

湊BB真係好忙~呢日心情麻麻地放自己一個break,準時收工去咗尖沙咀hello kitty café hea下,為自己差一差電。

hello kitty café 嘅裝修真係好靚,雖然店面好細,但幸好兩個人,等位唔算耐,可以坐低輕輕鬆鬆服飲杯野。


  
唻得hello kitty café,當然不少得hello kitty擺設,好可愛嘅décor~


Caféhandmade cookiemacarooncake、咖啡及茶,都算多選擇!


第一次唻,當然要試佢嘅signature waffle同signature coffee!

Kitty造型嘅waffle配上木製小匙,賣相不錯喲~




士多啤梨窩夫偏軟,夾著好多士多啤梨粒粒,士多啤梨迷一定好開心。
不過因為只得小匙,要用手拎住食,有D「哩HEA」,所以我係分開食嘅~
但見到咁可愛嘅hello kitty,賣相已經贏哂啦!

signature coffee叫咗Rose Latte


上面有大大個Kitty頭,點捨得飲落肚!!!!!
味道不錯,玟瑰味好香,咖啡亦算滑。
慢慢飲Rose Latte,心情都好番唔少~

幸好去咗hello kitty café 放自己一個break,(多謝朋友相伴)去完心情好番,又可以番屋企再努力啦!



Hello Kitty le petit cafe
尖沙咀赫德道2A號地下1號舖

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...