2015年5月15日 星期五

允升甜品。已變得平平無奇的芒果糯米滋

之前假日同朋友入長洲搵食,一場嚟到當然要去食芒果糯米滋。
仲記得兩年前來到允升買糯米滋,芒果很甜,皮又薄又煙韌,吃完很滿足~

但這一次,不免失望了....

呢間野被人食紅咗,假日必要排隊,不過都算快,我地8個人排左10分鐘就有位了。
但d服務又差咗了。。。8個人俾6人枱我地坐,仲要因為枱同枱之間極貼,我地想坐逼d都坐唔到,咁啱隔離張2人枱走咗,我地就自己拍埋咗。然後有個STAFF係後面 e e 鵝鵝,不過聽唔到佢講咩,就由佢。

坐底叫咗芒果糯米滋及其他甜品。芒果糯米滋依然手掌咁大粒~


不過皮好似再薄咗d,雖然煙韌感仍在,不過如厚一點會開心點。
第一次食嘅朋友表示不好吃。

另外,我叫了紅豆沙,不過非常一般,所以無影到相。
朋友叫了非常唔ok的西瓜沙冰,一路飲一路唔開心。

相信下次再來不會再來這食了,質素下降了,而家成個長洲都有人賣芒果糯米滋了~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...