2013年5月2日 星期四

朱古力美肌法~


朱古力是情緒低落的best buddy。食完段心情便會好一點~


(相片來自網絡~)
但這樣只會墜入增肥陷阱喲,不行不行不行!

但如果是朱古力味的美肌食品,就多吃無妨喲~
最近壓力有點大,皮膚極速跌WATT….(本身已經差仲要再差d…..…..
朋友推介我食「日本肌C美顏補充品」,說是她飛東京時的手信之一,入手後便當零食吃,味道及效果都不錯。
而我入手的就是限量版朱古力味的「肌C胎盤素精華口服啫喱~



「肌C胎盤素精華口服啫喱」一盒共有7包,11包。


獨立包裝,易於攜帶,就算手袋是clutch size都方便帶出街隨時為肌膚補充營養喲~


橙色的packingsharp,不怕在萬寶袋中找不到。

「肌C胎盤素精華口服啫喱」無糖、無咖啡因、無添加顏料及防腐劑,不怕吃壞肚子。無糖的啫喱連減肥進行中都不怕影響磅數喲~

每盒蘊含15,000毫克胎盤素精華,能淡化因日曬而產生的黑色素,有效防止斑點和雀斑的形成,發揮高效美白作用。

味道怎麼樣呢?味道很朱古力的朱古力啫喱,有點像「彩絲朱古力」糖。


口感QQ的,一啖就食完了~


連續食用7日,感到皮膚彈性增加了一點,亦令膚色亮透朋一點,可以同暗啞SAY GOODBYE~~~


效果不錯喲,每日一包既可美肌,又可當零食吃,忙碌工作時打開PACKING倒入口就可以了,真的非常方便。

從此,美肌品又多一個選擇啦~

產品於萬寧及莎莎有售**

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

更多的平台~ ^^ 


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...