2012年8月20日 星期一

貼身選擇!Regina Miracle - 內衣驚喜新體驗

Hysan Place開幕,同時亦是眾多品牌開張嘅日子。
經常係cwb出沒嘅朱迪,這一次不向美妝埋手。

今次,向女孩子嘅「貼身選擇」埋手,Regina Miracle嘅內衣!



Regina Miracle (維珍妮國際(集團)有限公司) 係全球最大女性內衣生產商之一,憑卓越嘅技術和豐富嘅經驗,從2011年開始,成功打造旗下品牌Regina Miracle,通過新品牌嘅創立,將不斷創新嘅前瞻技術與獨具魅力嘅設計相結合。公司擁有800多人嘅設計師團隊、通過Oeko Tex認證,擁有國際先進嘅中央測試室及超過100項國際專利。憑著強大嘅科研及設計團隊,在短短十多年間,已成為女性內衣生產行業嘅翹楚,其客戶包括多個世界知名嘅國際頂尖內衣品牌。

Regina Miracle以帶給女性最創新、最美麗嘅內衣,讓女性享受前所
未有嘅舒適感覺為大前提。

因此Regina Miracle位於銅鑼灣Hysan Place新店簡約、舒適。開揚嘅設計放置了各式各樣嘅內衣產品,讓女孩子們一目了然。

 
而店內嘅款式亦非常齊全,性感款、斯文款、做運動嘅也有。





 
差不多等於我地第二層皮膚嘅bra,朱迪首選嘅係承托力及舒適度。而且,一個能著得身形靚靚嘅BRA,會令女孩子嘅信心提升。

Regina Miracle 嘅全新皇牌pdt - Miracle Wing,令朱迪非常驚喜呢!

 
首創3D立體光滑無縫剪裁設計,配合專利Miracle Wing,締造前所未有嘅舒適感。
  
擁有全新立體剪裁,隱形後扣,質料光滑無痕,就算著貼身衫甚至T-SHIRT,都唔怕留痕,更加唔需要另加背心遮掩。

 
佢嘅專利科技Miracle Wing,配合無縫U背設計,瞬間平滑背部線條,大大減低側翼對身體造成嘅壓迫感,更可防止肩帶滑落,給用家帶來所未有嘅舒適體貼。
背帶非常有彈性,就算背部屬於多肉嘅女仔亦唔怕有肉肉擠出

 
而更特設記憶棉包裹鋼圈,形成隱形鋼圈設計,100%貼合胸部曲線,塑造自然美感。



此外,Miracle Wing更提供2款杯型設計厚杯及薄杯。

 
平常番工,薄杯設計已OK!
但遇上特別日子想增加魅力,厚杯能做出PUSH UP效果

Miracle Wing更有多種顏色、款式選擇,常見嘅黑色或LACE款,總有一款適合。


對有選擇困難症嘅朱迪唻講,咁多款色,要揀一款真唔容易。
結果係SALES嘅建議之下,選擇左佢地大熱嘅橙紅色PUSH UP BRA!



雖然,Regina Miracle新店設計開揚,但更衣室嘅位置特設於最入嘅角落,以免尷尬。

入面除左有全身鏡外,更備有門鈴,有任何需要都可即時搵到同事協助,唔需要開門問人。
試身完畢後,同事亦會係附近等候,以隨時解答問題。

穿上Miracle Wing後,光滑嘅質料非常舒適。

 
而且隱形鋼圈包得很好,唔會有唔舒服嘅感覺。


戴上了PUSH UP BRA嘅效果亦不錯,帶有少許豐滿之餘卻仍然自然得很,唔會過份浮誇。

 
決定後亦可以係Panty Bar揀埋褲仔


內褲非常舒適唔焗促、彈性布料亦係不留痕設計。


一整套內衣亦唔貴,$500以內。

朱迪覺得不錯嘅,不過,如此貼身有如我地第二層嘅皮膚,大家當然要揀最適合自己嘅喲~ ^^
有興趣嘅美眉去Hysan Place A&F 靚仔之外,可以去睇下喲~

 於新店買滿$900送精美縮骨遮一把、滿$1200送精美圍巾一條。

 

銅鑼灣新店地址 : 銅鑼灣希慎廣場6605 (上扶手電梯後轉左)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 則留言:

  1. 请问这内衣牌子在马来西亚和新加坡有吗?谢谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的留言~
      抱歉,我不清楚呢~
      以下是它的網址
      http://www.reginamiracleholdings.com/

      刪除

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...