2012年8月20日 星期一

炎夏執膠小涼伴

熱熱熱熱熱....


地球既環境真係愈來愈嚴峻了!!!
小時候,就算再熱都好,都好少去到363738度。
亦唔會一出街D皮膚就好似俾火燒緊咁
更加唔會一滴風都無!!!

實在有很多人為因素令到原本四季皆宜既香港,愈來愈唔舒服了...

睇一睇自己呢個暑假既文,近乎每隔幾篇就講下夏日小貼士,因為實在熱到令人受不了啦!!

係熱到咁既夏天,可以飲番一杯消暑既蘆薈特飲就最好~~

 (照片自網上DL)

而熱到滾既皮膚呢?

朱迪選擇用《我的美麗日記》既蘆薈晶漾柔霧




開架品牌來說,「我的美麗日記」不會陌生吧~

由她未到香港既時候,每次朱迪或朋友去台灣,「我的美麗日記」都係必買手信或自用系列。



家中亦常備呢~~

一直以面膜聞名既「我的美麗日記」,今次特別推出了純天然蘆薈精華系列既蘆薈晶漾柔霧,而且更係首推呢~~



柔霧含有92%天然蘆薈精華露,能有助舒緩日曬後燥熱疲憊的肌膚,瞬間浸透肌膚底層。
蘆薈係大自然中其中一個急救達人,含有透明膠質,高效舒緩及鎮靜肌膚,且有助抗敏消炎

同平時既SPRAY唔同!
柔霧呈GEL 經過特製既噴咀設計進行霧化成了噴霧!
GEL 狀本身鎖水能力較強,霧化後粒子更幼細,而且更能加強保濕功效!

而朱迪最欣賞既係佢既噴咀設計
有時有某D PDT既噴咀做得「唔夠力」,往往要噴好多下先夠噴全面。

蘆薈晶漾柔霧只係離面大約20-30cm噴1下就夠噴哂全面了~補濕能力非常強!

而需要強力補濕既位置,就可以再噴多一下~

平常,朱迪將佢代替TONER用,用後更見皮膚水份即時提升左!

 
就算晚晚開冷氣都KEEP到皮膚水潤~~

BEFORE & AFTER既小TEST分別可大呢!!!
 



 噴面後,輕拍幾下就OK!

而正因為佢補濕能力咁強,亦可舒緩曬後肌膚,朱迪將佢列為爆曬後之救亡者。

因此係剛剛既星期日帶埋佢Discovery Bay執膠!!





香港仲有幾多膠粒要執,我答唔到你 (此佔所見嘅極少極少量!!!!)



究竟有邊個人或機構或政府要付負任,我亦唔識答
我識答既係,呢度係我地住既地方,我地有負責去將佢整乾淨。

所以,如果有時間,抽一日都好,希望大家幫幫手,去執膠。
就算係愚公移山都好,希望仲有一日會清得完。


大家一直努力的在執~~ ^^

而一直陪住朱迪,亦包括佢。



開始喪曬前先噴幾下~ 盡量減少面上皮膚被蒸發。

曬得耐,覺得皮膚好慶時亦可以噴佢唻降溫!!!
而且,就算唔拍佢,佢既粒子都好容易滲透入皮膚入面補濕!!

每隔一陣就拎出唻噴下塊面,起碼令到塊面無咁慶....


曬後回程時影既~~~ 效果唔錯架~~~~~ 不過要記住KEEP住噴!!!!

而夜晚番到去,我亦將佢雪凍左唻用,希望加速令皮膚降溫。

之後再敷個MASK就安全了!!! ^^


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
昨日戰蹟@ discovery bay 之紀念。 4大袋垃圾+膠珠!! 

但仲有千千萬萬未執哂!同志們,一齊加油!!!!

我跟一眾朋友打算9月再去~ 有興趣一齊去既朋友可聯絡我喲~~~ ^^

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...