2012年8月7日 星期二

夏日秘寶 - Dove Ultimate White淨白美肌止汗香體系列

夏天係一個令人又愛又恨嘅季節。
我熱愛藍天白雲但我討厭汗流浹背!!!

然而,流汗係無法子控制嘅身體機制...
我地能夠控制嘅,係盡量減少尷尬情況嘅出現...
例如:汗味跟唔見得人嘅腋下肌膚

朱迪唔算大汗人,但亦係容易出汗嘅體質,所以止汗劑同香水一直係夏天必備嘅。

上年年尾朱迪開始做彩光脫毛,經過大半年努力後,不瞞說,腋下肌膚亦變得較白。
但總不能放心地舉手...原因係腋下肌膚較易沉澱黑色素。
而且,之前經常用shave,脫毛後肌膚嘅黑色素亦會更為明顯。

為左盡量減少尷尬時刻,最近,朱迪用上了含有美白配方嘅止汗劑。

而全新推出嘅Dove Ultimate White淨白美肌止汗香體系列就可以滿足到朱迪2個要求:美白+止汗!



據說7日就能令腋下肌膚重現細緻白滑!

Dove Ultimate White淨白美肌止汗香體系列總共有:
樽裝噴霧版

 
&支裝走珠版


任君選擇~

成份呢?Dove Ultimate White蘊含Omega 6 成份,為肌膚提供所需嘅脂肪酸,建立保護屏障,並能促進細胞再生,美白、舒緩、修護一take 過。
更有助去除頑固黑色素,保持肌膚亮麗晢白。
此外,香體系列同樣含有1/4 乳霜成份 ,為肌膚帶來極滋潤嘅感覺。

朱迪鍾意佢用後唔會有笠痴痴感,而且,清洗容易,唔會洗極都有「漿住」嘅感覺。

朱迪平常多用噴霧版,貪其使用簡單&方便。


用前記得先搖勻!
 
按住樽口,係距離腋下位置15cm左右噴3秒。



經常唔知道15cm大約係幾多,所以特意度左一下。
樽裝大約17cm高,自己就一就喲~



又或者,大約係手掌咁長。


朱迪嘅手係男人手size,所以偏大。
大家嘅手應該比我細,可以先度一度喲~

建議噴時側面,免得噴霧入口或入眼...

用慣Dove沖涼嘅我非常喜歡它嘅味道,氣味宜人,亦比其他香體噴霧較淡。
有一點似淡香水。
朱迪覺得淡淡地仲好,如果唔係就係人都知你用香體露。仲尷尬....

而走珠版呢?




雖然價錢相比下略貴,但勝在細支方便收藏。
適合拎去旅行、北上、過大海,甚至放定係公司以備不時之需。

而且,弧度設計更加貼近肌膚,朋友們覺得更方便啦


用完記得扭緊個蓋,聽到tick 一聲就ok了~


又或者將佢擰到線位亦可~


 
不過朱迪偏愛噴霧版。
看,連去跳舞都拎埋噴霧裝呢~~

 

7日用後感:
其實都會出汗,但感覺比平時少左。
出汗後亦唔會笠痴痴,keep住乾爽。
而且,香體效果不錯,唔會有令人尷尬嘅氣味。
用左7日後 ,腋下較黑位置有輕微改善,帶有少許亮白感。

有興趣嘅美眉可以去萬寧、屈臣氏、莎莎、卓悅、超市及藥房度搵下喲~

價錢唔貴,分別係:
1)      噴霧版HK$33.9 @ 169ml
2)      走珠版HK$31.9 @ 40ml 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...