2012年8月3日 星期五

吸睛大法之人工美目

常聽說,男孩子望女孩子會先留意雙眼
心理學家話,eye contact好重要。
老師說,同人傾計要望住對方,唔係就無禮貌
細心看,女孩子化妝都會花較長時間係眼妝。

其實講咁耐,只想說明眼晴,係最易令人留下深刻impression!”

然而,手殘嘅朱迪因技術不佳(加上懶),通常都係畫eyeline就算~
最近想係對眼上面搞下事”,於是,朱迪走左去試植眼睫毛!!

 (素眼ing)



今次,朱迪喺美國備受追捧、亦係香港首間植睫毛專門店 –Novalash Signature Studio 做植睫!因為佢地提供又專業既安全安心嘅植睫服務!(Paris Hilton &Beyonce都係佢地嘅fans)


著名美國品牌Novalash令人安心之處,Novalash 係每位植睫師均完成美國醫生制定的課程、通過考試、獲取證書。而且,植睫膠水甚什至儀器,均獲專業認證及文憑!! 
 
而且,更創造全球唯一達致醫療手術級的植睫膠水,以舒適、自然、濃密而恆久的植睫毛靡全球,更重要的是對真睫毛真正零損害

呢一日,朱迪去到Novalash位於中環The Loop嘅專門店。


 一入門口,已經見到猶如時裝店嘅reception。簡潔、溫暖。
而且獨立房間很多,無數錯大約有10!!


用獨立房間只用植睫,大手筆呢~

先係會客室坐低,其實都唔係會客,不過要先填form

 
會客室會播video,介紹下Novalash

 
除左個人資料外,最令朱迪意外嘅係有緊急聯絡人呢欄。


試問有幾多間美容院夠膽落呢欄俾人填?
我相信,除左因為Novalash對自己有信心外,更係因為佢地體貼顧客。

入房後,房間乾淨、整齊,而且仲有一張猶如去medical check up、好舒服嘅”!


 (植睫時,椅子會調低成水平高度。)
 
植睫前,植睫師會先用ipad介紹一次Novalash、所用嘅工具同儀器,仲會講一下簡單步驟。令植睫菜鳥的我完全明白將會發生咩事。

 
而且,植睫師更會問我想要咩效果,我話想要濃密、但偏向自然款!
有別於其他植睫服務,Novalash嘅植睫造型由專業植睫師決定。
 (這個朱迪覺得很好喲,話哂植完可last一個月,自己揀錯款就真係捉虫了~)

睇下,Novalash跟其他branding 的效果比較圖~ last 4個星期都仲有~


開始前無聊自拍下先~ 影低自己嘅素眼先~


開始時,先用防敏感gel pad封住下睫毛,免得被膠水痴住上睫毛。


 (我覺得gel padfirming效果,因痴gel pad後,同植睫師吹水時有緊緻感。我仲搞爛gag叫佢地加入修護功能,咁就一舉兩得了)


更會確保眼皮係緊密嘅,因為如果膠水入眼,之後會有幾日帶紅筋。


而整個植睫過程係90-120分鐘不等,所以,最.岩.訓.覺!!

而植睫過程最功不可沒嘅厲害膠水亦要介紹下!

Novalash嘅白金膠水係非常獨特的!
除左係自家研發外,亦係全球唯一達致醫療手術專用級嘅睫毛膠水,連敏感肌甚至正接受化療嘅病人都可以放心用,唔會損害客人本身嘅睫毛。


 而且亦有2款選擇,如果平常眼睛屬非常敏感類型,如易流眼水、起紅筋,植睫師會建議使用敏感配方。
 
雖然朱迪驚敏感,但植睫師亦認為我可以用普通配方。

嘅然專業人士咁講,就信了~~ (Novalash嘅植睫師都必須要通過Novalash醫生制定培訓課程同考cert!信得過,嘻嘻~)

開始植睫時亦有點緊張,話哂有支鉗係眼上面游唻游去。
細問之下就放心了。

因為Novalash植睫的手法跟朱迪認知嘅有唔同,佢唔會植係睫根部位,而係離睫根大約1-1.5mm嘅位置開始植。


呢個做法嘅好處係植睫用膠水唔會閉塞毛囊,防礙真睫生長。

Novalash依真睫延長,亦唔會一條睫毛上面植幾條,加重睫毛負擔。
而且Novalash會根據毛髮的生長週期,配合不同植眼睫毛技巧,植出自然、濃密而持久嘅眼睫毛,而且不損害本身睫毛。


這很棒吧?
植睫最驚嘅:就係植完後甩d唔甩d,搞到一忽忽,勁醜樣!!!

過程中,植睫師就非常專心的幫我植睫了!
(專心成點?專心到原先好好傾的植睫師,一開始植就唔同我吹水了~~XDDDDD )

咁朱迪索性進入夢鄉了!!
(而且,訓覺亦唔怕冷親凍。張床有發熱功能,訓得好舒服喲~~)

植睫師手勢非常穩!事源朱迪訓到發左個夢”CHOK”醒左,醒時見植睫師雙手舉起,希望無嚇親佢吧!

大約2.5小時後,朱迪便植完了!

最尾時朱迪特意醒著,因為有3個特別步驟要做,分別係SEPARATE、吹風同噴水。

SEPARATE係會將植完後的睫毛分開番,整靚個形狀。
此時會覺得個鉗篤入眼,但唔痛嘅。
 
之後植睫師會提示我會吹風,用以吹乾膠水。

 
而噴水呢?係因為呢支特製膠水遇水會快d溶,咁就可以溶走睫毛以外嘅膠水了。


咁就整完啦!!
朱迪基本上訓醒就搞掂了!

即時睇落對眼大左、而且SHARP左好多!!!
(剛訓醒影既~個人好呆~~ ^^)


雖然加左工,但會有唔自然嘅感覺~~~ 呵呵呵~~~朱迪非常滿意啦!!!



問了植睫師,我對眼用上左唔同長度嘅纖維,分別係11mm9mm8mm6mm!
每隻眼大約用左90-100條粗度係0.2的纖維 (最粗的是0.25)


點解要用上4種唔同長度嘅纖維呢?

因為眼睫毛嘅長度分為3 : 長、中 & Baby Lash!
植睫師會依著每個客人睫毛嘅唔同長度唻度身訂造!
baby lash係最難植的!! dbaby lash? 即係最短、最幼嘅新出睫毛。

植完後到而家大約7日,睫毛依然靚靚喲~

 
除左早晚要用這支lash brush掃幾下,掃下塵同keep個形狀,基本上無特別野需要注意。



而如果需要化妝的美眉呢?
可以畫eyeline及用mascara,不過一定要用不.防.水.Mascara”!
同埋唔一定要用夾,再用夾效果會太翹太誇張喲~

落眼妝也很簡單,用棉花棒抹走eyeliner就可以了!
Mascara?先將cotton pad 沾濕(用卸妝水/卸妝油都ok) ,卷係手指上,係睫毛由上以下抹就ok!

又或者,可以選購Novalash自家的cleansing pad


Novalash亦有cleansing kit 同其他side pdt 售賣~





呢個係金屬色嘅纖維喲~~ 最岩party animal~~



不過究竟邊個方法好呢?朱迪唔知道,因為...7日我都無畫過eyeliner~~
哈哈哈哈~~
而家朝朝用左平常畫eyeline的時間去打理我這班新孩子~

忘了說,有甩睫毛嗎?

是.有.的!但不過份!
基本上跟平常甩睫毛的份量差不多,一日2-3條。
睫毛也是毛髮,會掉是很正常喲~

就算沖涼後都唔會甩呀~

但就算甩睫毛都沒有一忽忽喲~~
而且因為真睫都生長緊,我覺得有d睫毛仲好似長左添~~ 嘻嘻~~

NovalashKEEP3-4個星期,之後每月上去做touch upok~

第一次整 : HK$1480
Touch UP 價:HK$880



事實係有少少貴!
但靚之餘,亦唔會傷到真睫,亦唔駛成日痴假眼睫毛而傷到眼皮,真的值得一試喲!!
佢亦有trial set,可以試下喲~

Novalash Signature Studio Hong Kong
地址:中環威靈頓街33 The Loop 18
電話:2536 0998


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...