2012年8月28日 星期二

QQ美食 夏日親子烹飪樂!


剛過去美食博覽,唔知大家有無收獲呢?

多得大隻男友出力支持,朱迪一共係美食展掃左$800!!
其中有4成係重到傻咖啡.....



其餘都係買俾屋企冬菇、調味料、麵食等等...

而當日朱迪除左落力掃貨外,亦落力為一班可愛小朋友打氣。
今年,Q嘜係美食博覽舉行左首屆「Q嘜親子廚神大賽」決賽!朱迪當然要支持一下可愛小朋友。


 
Q嘜親子廚神大賽」由父母與4歲至8小朋友組隊參加,決賽以親子合拍程度及食品賣相作評分準則。不過眼見決賽家長全部都係媽媽~ 爸爸負責(係台下)影相~~ XDDD



是次比賽,大會亦請來美女廚神Kit Mak (麥潔兒) 擔任「Q嘜烹飪大使」,替大家打氣之餘,亦一同見證首屆「Q嘜親子廚神」誕生。



當日每一個家庭都全力以赴,亦合拍非常。

 
媽媽負責拎刀、剪刀切野,小朋友就專心做小幫工,負責裝飾,同埋偷食~~ XDDD


美食當前嘛!

而香港優質標誌局主席 丁煒章先生 見到家長同小朋友表現時亦表示,比賽勝負乃其次,最重要係享受比賽過程,見到父母和小朋友合力製作便當感覺很溫馨。而且見到大家都用心製作,更令佢覺得Q嘜又再接近群眾多D!



而「Q嘜烹飪大使」Kit Mak更稱讚參賽小朋友都好有烹飪天份,而且亦很幫得手。
佢見到咁多活潑小朋友都肯專心陪媽媽煮野食,而且各親子隊伍都十分俾心機完成作品,令佢覺得很窩心。



而參賽媽媽亦表示比賽可增加親子互動性,而且又可獲得豐富獎品,絕對係一舉數得,非常期待下一次Q嘜活動。

參賽小朋友亦非常開心呢~



我地一眾朋友亦話睇住佢地煮野食,比賽結束後要去掃貨添,番去同媽媽或男友互動下!

經過一輪溫馨可愛但又激烈龍爭虎鬥後,終於有結果啦~

最後由Mandy媽媽Wing Wing嬴得「Q嘜親子廚神」冠軍!!! 



恭喜恭喜!!!!

獎品非常豐富喲!!! 有建樂士VIENTI高級不銹鋼廚具套裝、丹桂軒國內高級食府餐飲消費咭及「Q嘜親子廚神」獎杯。

而「最佳賣相獎」由Christy 媽媽同Jasmine奪得!!



「我最喜愛的Q嘜親子廚神」則由 Ann 媽媽及Cyrus 奪得!!!!


 
朱迪亦最喜愛佢地作品呀~因為我鍾意鬆弛熊~~^^

恭喜咁多位喲!!!!

Q嘜烹飪大使」Kit Mak 亦有豐富HAMPER喲~



 Q嘜親子廚神大賽」順利結束,下年再見喲!



比賽完結後,朱迪亦開始左血拚行動。
見到有Q嘜既BOOTH 梗係要去八下。

  
一八之下先發現,原來Q嘜嘅產品真係無處不在。
近乎係廚房入面見到用具、食物,都係Q嘜既!!

大受歡迎應節月餅當然亦有不少!


中秋臨近喲,快D認住Q嘜既品牌,入定貨啦~~ ^^

下年美食博覽再血拚喲!!! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...