2012年8月15日 星期三

韓星IU熱捧品牌 - the saem 登陸Haysen Place!!!


銅鑼灣最新潮點Haysen Place開幕,除了令朱迪引頸以待嘅誠品外,還有一眾護膚、美容、潮服、飲、食各式各樣的品牌在此面世。



Haysen Place開幕日,朱迪有幸出席了由韓國人氣明星IU李知音及李昇基代言嘅品牌 – the saem希慎廣場店開幕EVENT!




the saem2010年下旬在韓國開設第1間品牌專門店,係短短一年多就已發展到超過100間專鬥店!!好勁呀!

位於6/Fthe saem很易找,一上扶手電梯便到了~

店內除了有the saem的皇牌產品外,更有其他大受歡迎的美容產品。


朱迪覺得the saem就像叮噹的百寶袋一樣,要什麼有什麼。

數得出的已有各式護膚品、化妝品、美甲產品、MASK、美容工具!

總之,務求將韓式店鋪風格搬來香港!!

   




開幕活動更邀請了人氣化妝師 MeL leong教大家於10分鐘完成清新簡約妝容!



韓式妝容出名透薄、nude感重,而且注重皮膚光澤度!

MeL leong教大家於上粉前,可先用液體狀光影粉打亮T ZONE 及眼位,令面容加強立體感。




之後用the saem最新推介的皇牌產品”Gem Miracle Motion BB Foundation” foundation

  


先將適當BB Foundation份量從粉盒中擠出,然後用帶有震震功能嘅上妝器沾上BB Foundation



 而因為上妝器每分鐘拍動達12000 ppm15s已完成半面妝容。


上左妝嘅部份看上去細嫩幼滑、貼服
再上另一邊面,簡約清新的妝容已ko一半

上妝後已明顯見到皮膚本身已經好好嘅model皮膚看起來更透薄更亮。



之後上另一半後,整體膚色非常均勻。


最後的step 用上品牌的防哂粉。



the saem - uvx 防曬粉,具有高效SPF 45 PA+++的防曬效用,定妝同時防曬。
而且粉本身好幼細,不易阻塞毛孔,造成負擔。
PACKING亦方便拎出街攜,隨時補妝絕無問題~

之後,上eyelinermascara、胭脂及唇膏,透薄、貼服、簡約的清新妝容便完成了!



整個上妝過程,只需要10mins!!!!
當中的震震上妝器佔很大功勞喲~


想一想,平時上妝的時候,花最多時間就係底妝部份。
而家,一部上妝器加一支BB foundation30s 就輕鬆打造了全面妝容!!!!
真的非常方便呢~~

化妝示範後,朱迪亦發揮左喪買精神~~ 哈哈~
半小時內就買左佢地番屋企啦~~


 包括:
1)      Dr Beauty 細胞修護霜特別套裝 (50 ml面霜加送20ml眼霜)[HK$497]
blogger朋友用完極力推介,想也不想,便入手了~~ hahah (最緊要係好抵!!)
2)      Honey Aloe Essence潤唇膏 [HK$72]
無論質地及味道都非常似蜜糖嘅潤唇膏,對於經常用潤唇膏嘅我,非常岩喲~~呵呵~
3)      BB Stick [HK$124]
具有修護成份,遮瑕同時修護皮膚,sales小姐說遮黑眼圈一流!!
4)      洗面撲  [HK$11]
很大塊喲!! 最適合近排植睫的朱迪~

等朱迪用哂之後再分享試用效果先~~ 嘻嘻~

活動完畢後,大會亦送上the saem 的另一皇牌產品Gem Miracle黑珍珠O2泡泡面膜給各bloggers,多謝the saem!!



當晚亦忍不住立即試用呢~~

Gem Miracle黑珍珠O2泡泡面膜用氧氣泡泡及黑珍珠萃取物潔淨面部,發揮5種功效 - 美白、亮膚、排除毒素、去死皮及收細毛孔的面膜.



Gem Miracle第一個拎上手嘅感覺係PACKING 很華麗!!!



但用後絕不會有華而不實嘅感覺!

擠出唻嘅mask係黑珍珠色,帶有珠光效果。




初擠上手朱迪還在等佢起泡~~ 嘩哈哈~
點知,無反應 @@


但原來一搽上面就開始起泡了!!! 很好玩、很神奇呀!!



一路敷嘅時候,聽到d泡泡不過渣渣渣渣咁起,亦睇住塊面d泡愈唻愈厚~

過程係充滿期待架!! 因為唔知d泡泡會發到咩程度~~哈哈哈~

而其實,泡泡面膜係起泡後用2 – 5mins ok了,所有mask都係,用得耐反面有反效果喲~
之後再按摩一下肌膚,過水便成!!

非常簡單易用的方法喲~~

用後,亦立即見到毛孔被洗乾淨了及收細了,全面亦帶有亮白及光澤感呢~~呵呵呵~~




價錢亦唔貴~ 只係HK$145 @50g
絕對係推介之物~~

為慶祝新店開幕,the saem更送出超過700份禮物~



d去行喲~ 開幕送禮去到819~~ ^^
 

香港專門店地址:
香港銅羅灣軒尼詩道500, 希慎廣場6603
香港九龍尖沙咀彌敦道63, 國際廣場LG05A
香港九龍荃灣地段301, 荃灣城市中心II, 千色Citistore荃灣店地下(G/F) F


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...