2017年5月17日 星期三

你救咗我塊面,我會好感激你架★法國GUINOT FACIAL

大概每一位媽媽,都想一日有36小時~
當中12小時用來瞓教同閒HEA XDDD

別說扮靚,在化個妝都要光速完成的情況下 (所以我素顏很久了…)
要抽時間「做FACIAL」根本像發生「奇蹟」一樣才會發生
長期睡眠不著、日久失修之下,我塊面已經樣衰到一個點….

早排向老公「請假」,抽2.5小時,去了朋友的隱世推介:GUINOT 法式treatments。好好享受一下~



201765屆國際環球小姐冠軍法國佳麗艾瑞絲(Iris Mittenaere)成為GUINOT品牌代言人,可想而知效果有幾好~

地點在銅鑼灣的Sasa Supreme Beauty,原來入面有一個CENTRE可以做facial 


(有更衣室可以吹番個頭、執番個樣,不用擔心)

說明是法式treatments,慢活是肯定的了~
一次過做2treatments
HYDRADERMIE YOUTH TREATMENT活肌能量水療療程 &
HYDRADERMIE LIFT
活肌能量緊膚療程
時間約2.5小時。
  
Treatment 使用GUINOT全新推出第七代「活肌能量水療儀」,



是非入侵性及非創傷性的療程,過程安全舒服,亦不會有任何痛楚。

「活肌能量水療儀」原裝由法國進口,treatment過程95以上跟足法國GUINOT指引,唯獨加入香港女仔特別喜愛的「針清」程序。


用上GUINOT的產品~ 

開始時先洗面,用上洗面奶及加熱已消毒的棉花,真正由慢活開始。



然後是磨砂,質地像稀的啫喱,有微細粒粒,容易深入毛孔清潔。磨砂後不繃緊,舒舒服服的,皮膚像重新抖到氣一樣。
Treatment的所有程序都會做埋頸,令到膚色均勻,不錯不錯。

之後就正式用機,先做「活肌能量水療療程」 

法式Treatment就是細心所以跟機用的gel都分開3支、Eye gelfacial gel及用在頸上的gel,針對每一個部位的質地都不一樣,不會造成負荷或不足。

先由頸開始,再分part做面及眼。


利用不停交替的正負離子電流,結合獨創的離子啫喱,深層注氧,促進細胞更新,激生彈性纖維及骨膠原,恢復肌膚光澤。同時深層潔淨及保濕。之後重點針對有紋的部位,包括:頸紋、笑紋、魚尾紋及眉心紋。



然後再落多一次gel,做LIFTING



利用熱能模式,提升細胞活躍度,增加微循環,結合產品立即達到充氧的效果。
同時有通淋巴作用,可去黃去暗啞去水腫,並排走毒素。
完成左面後,用手感受後明顯FEEL到彈性了回復,做LIFT UP後連眼都大了~~XDDD



最後就清黑頭。
手勢溫柔舒服,而且因毛孔已打開了,清得好乾淨~

接著再做另一個Treatment 「活肌能量緊膚療程」。
我發現人愈大,對眼就愈細初初都唔覺,但我個仔對眼都算大所以好明顯是我對眼細了
但做完「活肌能量緊膚療程」,我發覺仲有得救!

GUINOT「活肌能量緊膚療程」以獨特的電流調校,刺激肌肉神經末梢,令面部肌肉自主做運動、將肌肉拉長番,同時提升蘋果肌,修飾面型。



由於係TRAIN UP肌肉,所以效果更持久,不易反彈。

去到呢個STEP,照鏡已經明顯見到蘋果肌提升番、對眼大番,簡直是重生呀!!
好耐無見過塊面咁FIRM!!!!



但還沒有完,接著做注氧步驟~


這個step將第1step已經打開了的毛孔,收細番。而且注氧能改善色素,去黃去暗啞。面部膚會白番一至兩度。

最後的最後了~ 還會做massage
天呀~~ 真的是慢活法或facial~~~
會用上3serum 按面,包括eye serumfacial serum 及頸serum

完成後,差不多2小時~
我真的有種活過來的感覺!





整塊面起死回生,一次過排毒、補水、做LIFT UP、注氧,做完後皮膚FIRM了、提升了、回復了彈性、皮膚水潤了!
在時間極度緊貼的媽媽時間表中,用了2.5小時來做這個FACIAL,絕對是值得的。

我終於似番個人呀~~~



真心,推介。

了解更多: https://www.facebook.com/GuinotHongKong/


謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...