2017年5月31日 星期三

<絕對是淚的分享> 發燒,點算好?

BB身體健康、快高長大,相信是每位父母的最大心願。
但「小病是福」,少不免,也會有生病的時候。

「生病時要如何處理?」
「幾時要醫生?」
「食唔食藥?」
「食唔食退燒藥?」
遇到發燒時,好多時都掙扎食唔食退燒藥!

不幸地作為樂樂以歲半之齡已三度住院的媽媽,我有一個「淚的分享」。

<戴番頭盔先:這是我的個人做法,記緊,生命無TAKE TWO,唔對路立即去睇醫生!>

發燒唔一定要食退燒藥,但一定要知病因。
發炎先會發燒,係響起警號既先兆。
而且,發燒一定要小心處理,物理降溫係必須的。
但如一直做物理降溫都唔退燒,一定要盡快睇醫生。

同時,要先了解「發燒的溫度」,

(網絡圖片)

跟據醫生說法,37.5度是警界線,要多多注意


再了解「孩子的恆常體溫」
人人體質不同,所以體溫都會有少許不一樣。樂樂的恆常體溫是36.4度。
(在樂樂未滿月前,緊張的新手媽媽會經常探熱()

當樂樂高過36.4度但未到37.5度,我會做以下幾個動作:
1)  多喝水
2)  暖毛巾抹身(背脊及大脾),暖毛巾令毛孔擴張,有助降溫
3)  CHECK下係咪太焗或著太多衫
           如果係因為玩得太興奮,會分散他的注意力,如俾餅餅,在家的話會將遊戲變成講故事
4)  開窗,保持空氣流通(但要注意會否大風,小心反而凍親)

去到37.5 (算係開始發燒),會加強做物理降溫,有助身體散熱,包括:
1)   繼續俾多D水
   或埋身食人奶、甚至沖奶粉,但落少D奶粉
2)  沖涼 (暖水)
3)  如沖涼後無即時降低少少溫度,會除褲約5分鐘/換最薄的褲子
4)  再用暖毛巾由頭抹到腳指,抹大脾抹耐D
5)  一路貼退熱貼

一到38度,以上全都繼續做,我會外加:
6)  食退燒藥 [撲熱息痛Paracetamol]
7)  用暖毛巾包腳眼及小腿
8)  每一個鐘探熱一次,密切留意,有任何變化都會去睇醫生

如果做齊物理降溫,溫度繼續上升或急升,一定要盡快睇醫生!

同時密切留意會否出現以下狀況,如有出現以下狀況,都要盡快睇醫生!
1.高燒持續不退(腋溫38℃以上)
2.發燒頻率愈密或高度愈來愈高。
3.小孩精神變差,眼神不靈活或嗜睡。
4.多次厲害的冷顫。
5.有新的症狀出現。
6.活力變弱或抽搐者。

淚的分享完畢。

最後,希望大家的心肝寶貝都健健康康呀!!

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...