2017年5月25日 星期四

又係BB展,去血拼+瘋狂入媽媽會吧!★附上BB展label隨便下載★

附上BBlabel,入會時唔會填到手軟

結婚前去婚展、陀B時去BB展、生仔後去BB展同埋玩具展,去會展行EXPOsss,彷彿成為一個習慣。

話說,一年有3BB展。
其中2個由荷花主辨,多數2月及8月舉行。
另一個由百家寶主辨,多數5月舉行。

百家寶的BB展,其實聽日就開始啦XDDD



《第16屆百家寶BB展及教學展 親子嘉年華》
地點:香港會議展覽中心 <Hall 1AB>
時間:2017526-2710am – 8pm
           201752810am – 7pm
票價: $25 (12歲或以下小童及65歲以上長者免費)

BB展除咗買平嘢,重要的是。入。媽。媽。會!
因為多贈品送~~~

++++++++++++++++下載BBLABEL++++++++++++++++++++

但入媽媽會要填表、填表會填到手軟,所以我整咗個BBlabel嘅文件檔,大家隨便DOWNLOAD自行加資料同列印啦!

按此下載:https://goo.gl/O0XSmT

慳番手力同時間,行多幾間、買多幾間,拎多D SAMPLEsss

家庭生活易 (H2&H3攤位)都有嘢送,記住去啦~ 



+++++++++++++++ 我係分隔線+++++++++++++++++++

亦分享下我今次的目標~
今次BB展有好多以學習教材為主的教育機構及課程的BOOTH~
我鎖定了以下平嘢,但我要星期6下午先去到,希望仲有貨啦!

英國Joan Miro多功能植物水洗蠟筆(6支裝)
甘霖教育資源顧問有限公司 (L7, L8攤位)


紙、傢俱、皮膚都畫得同洗得!很想要吧!
原價 : $69 會場價 : $55
<每天首一小時,每筒$39,每人限購1筒。>

德國Classic World 入學試套裝
甘霖教育資源顧問有限公司 (L7, L8攤位)
就算不是準備面試,買來玩也不錯。
between,樂樂上年考N時無問過數學HAHA

<原價 : $249 會場價 : $149  限定件數72>

南亞圖書 : 平書、童書
南亞好多童書買,每次佢有展銷我都買到斷手的
南亞圖書(H10攤位)

I-Angel四季揹帶連hip seat
小赤足Littlebarefeet (K2,K3攤位)



我條 I-Angel真係殘到一個點.....
買番條都好抵,最抵價$890起,每日限量100條!

AQ

AQ BIO TECHNOLOGY GROUP LIMITED (D11攤位)



AQ在媽媽界大概無人不識,我入去補貨!以下呢2set又係勁抵!
1) 納米殺菌護膚補濕套裝 會場價:$576 
2) 多功能空氣殺菌噴霧機 家庭優惠套裝 會場價:$ HK$796

放毒完畢,祝大家滿載平嘢&禮物以歸

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...