2017年5月22日 星期一

換季!吉番個衣櫃唔是夢

女人鍾意「買嘢」係人都知
有失憶症的女人(即是我)更鍾意「買嘢」,因為買完衫就忘記、以為自己無衫褲鞋襪著、然後再買!

結果,衣櫃大爆炸是等閒事


老公已不只一次要我清衣櫃,他只要求我掉衫…. ….件件都還會著嘛所以…..

曾考慮租倉,認真的研究了一陣子。最後,因為「租太細不化算、租太大又沒時間執」的原因,又HEA過去了….. (在職媽媽是真的很忙的….有時間都去發呆了)

最近,發現了一個解決我這「沒時間大忙人媽媽」的換季煩惱。

就是「BigYellow Box」!

BigYellow Box」是一個類似迷你倉的服務,不同的是,我可逐個箱租!亦可選擇不同的箱SIZE,方便收藏大小物件、亦可一箱過盡情放冬天衫!



另一非常方便的是,可預約運輸服務~
有專人將個「BigYellow Box」送上門,執好東西後,可即日收回,非常方便!之後取件,不用親身到倉提取,有專人送回給我呢!

倉庫設有24小時CCTV錄影系統,空調設備,並只許員工出入倉庫,確保倉庫安全安。當你想放野或者想取物的時候,打去預約就可以安坐家中等又或者落分店處理。是唔是很方便呢?

這天,「BigYellow Box」的同事,準時11am按門鈴,放低個箱,簡單解釋一下,就放下箱讓我執拾了。

原先是放下箱,我有20mins執野,然後他們來收箱,但因我堅執唔切,又不想一星期後再收箱(因無位擺…)。同事很好的幫我安排1小時後回來取,1小時執好東西換季yeah!!

我的箱是標準箱,說可放大約20對鞋、或100件衫,最多可放25KG


冬天衫我真的未有時間逐件揀,所以選擇收起冬。天。褸及樂樂的舊床鋪及衣物~ (亂到一個點嘅冬天衫….



因為我放的東西都是厚身又阻位的東西,包括bb床單,被,枕頭,冬天褸。。。

第一樣放的是樂樂的舊床鋪,放下後已佔箱一半。。。(想像到未入箱前有多阻位嗎。。。) 所以我索性抽。真。空!

抽真空後,箱子仲有勁多位!
之後放冬天褸,全是使用度極低的,共11件。。。。



摺好放入真空袋,抽真空後再放入箱用力狂踩!

(樂樂趁我入房找衫放入去途中,自己狂玩XDDDD)




然後再亂找一堆樂樂的舊衣服,抽真空,再塞、再放,終於放滿了!!



時間剛好一小時~

BigYellow Box」的同事回來收箱,幫我封好、提我寫番張紙仔,就帶走箱了!




淨下的是半個吉咗的衣櫃,又可再買了HAHAHA

新用戶特別優惠:
首次成功登記,免費送搬運一次

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~









沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...