2017年5月25日 星期四

錫住bb pat pat★Swiss Kiss Lab 寶貝護臀膏★

BB戒片前,patpat膏近乎是由出世果刻就開始用的必需品。

而且存貨更不止一支,油性的、cream狀的、有藥性的等等,各有一支,以備不時之需。  

最近用緊Swiss Kiss Lab 全新推出 Baby Diaper Cream 寶貝護臀膏
之前用過Swiss Kiss Lab覺得性質溫和,用在樂樂pat pat上應該無問題。

瑞士尊貴母嬰護膚專家 Swiss Kiss Lab 全新推出 Baby Diaper Cream  寶貝護臀膏,100%成份源自天然,通過Ecocert 有機認證,兼不含香料,給予最安心的保證。


產品於瑞士製造,主要成份為瑞士阿爾卑斯山泉水、BIOECOLIA®葡萄糖提取物,氧化鋅,錦葵葉提取物,蘆薈和蜂蠟。天然成份令我用得份外放心。 
最重要的是不含以下有問題成份,如:苯甲酸酯類、鄰苯二甲酸酯、苯氧乙,醇、甲醛、硫酸鹽(SLS-SLES)、人造色素和礦物油等等慢性侵害bb幼嫩肌膚的東西。

用上方便的手擠裝,GOOD!!

Baby Diaper Cream 質地偏厚身,杰身,所以不用擠出太多份量。


(OK...這是為影相的,HAHA 實際用量約一半)

推開後會形成一層白色保護膜,就是這一層防水保護膜,保持pat pat乾爽,有助預防尿布疹及舒緩敏感。



樂樂的patpat keep住乾爽,就算瞓過夜前用上Baby Diaper Cream,都不會敏感呀!

如果有興趣試用,請按此,送出試用裝同大家HAPPY SHARE~~~
名額10名~

Facebook SWISS KISS LAB Co. Limited
微博: 瑞凱思 SWISSKISSLAB 
Instagram: swisskisslab

網上商店:


#SwissKissLab #Natural #Organic #Skincare #Baby #BabyDiaperCream#瑞凱思#寶貝護臀膏 #錫住BB屁股 @SWISSKISS LAB Co. Limited

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...