2017年5月24日 星期三

【送禮】送美贊臣™Enfinitas「變變魔法帽」繪本!

每個小朋友都係獨特嘅!


當魔人樂樂漸漸長大,就愈唻愈多新奇事發生,對於佢嘅古靈精怪,


有時諗,如果佢將來同其他人諗法唔同,我會點呢?我有無嘢幫到佢呢?


早排睇到美贊臣™一條好有趣嘅片
「魔法天資」短片傳送門:https://goo.gl/twYVO4

入面嘅小朋友滿腦子新奇想法,其實正正就係「童真」呀!我#支持孩子做自己,亦希望樂樂會同我分享佢嘅想法,一齊係佢個小小腦袋入面一齊探險!




一齊分享你點樣 #支持孩子做自己,最好嘅分享即送美贊臣™Enfinitas「變變魔法帽」繪本乙本。(名額 5 )




參加辦法: 按此


截止日期: 2017 5 30 日晚上 11 59

公佈日期: 2017 5 31


謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...