2017年6月14日 星期三

拿拿聲call Lalamove啦! ★送優惠代碼 可減$20★

話說,之前睇100毛,睇了一條很搞笑的轉載廣告,是關於Lalamove 的


雖然很搞笑,但我都默默記下了,因為湊仔真係會失憶,我成日帶漏自己的東西....
Lalamove 是一個新推出市場的APP,透過APP,可以找到附近的司機為你收貨再送到你手上。


Lalamove 提供的CALL車服務包括 電單車、Van仔、5.5噸貨車。

而電單車服務更運送「小件」、「食物」及「急件速遞」;Van 仔服務,可運送貨物外,還可用於寵物接送、行李或攝 影器材運送等等。

APP的操作版面簡易,註冊很簡單,可連結facebook及輸入電話就可以了。以短訊方式接收驗證碼即完成註冊。之後,可輸入點對點的地方來查詢服務收費。

試下報價,價錢很合理呀!
由官塘去黃埔,電單車服務都只是$60、Van 仔是$65、5.5噸貨車是$165。




個人最buy是Van 仔服務,可以寵物接送或行李接送!
我有時會單拖推bb車同樂樂出街,一車一b幾個袋,非常哩hea.....


咁如我要call 車,我可以call Lalamove呀!
(話說,我單拖時絕少坐「街的」,一定call uber,因為試過比的士大佬蝦、兜路,非常慘的經驗...)

另外,如果是做EVENT的話,call5.5噸貨車送貨真的非常抵!
付款方或有幾個,現金支付或在Lalamove app內增值(像支付寶HK/P2P account般)付款,非常方便。

Call Lalamove非常方便,用app、網上平台或致電3701 3701都可落單,亦會即時報價,方便預算。更保證「LALAMOVE 送嘢拿拿聲 一小時內乜都送到手」,以後call 車又多個選擇呀!

如果想call Lalamove,落單時輸入「LalaJudy」的優惠代碼,可享$20 Call車折扣!

快d試下啦~

https://www.instagram.com/lala move_hk/

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...