2017年6月26日 星期一

中環Amazake★高質西日式居酒屋★

去完中環做FACIAL,在Amazake跟朋友飲杯嘢、食晚飯。

Amazake是帶著西式煮法的日式居酒屋,食物水準很不錯。價錢以中環來說,一點也不貴。

點了這杯cocktail,但真的忘了什麼名字~好靚又好飲~ 


Assorted Sushi Platter


擺盤很美呀!!
而且很多款!海膽、帶子、甜蝦、油甘魚、三文魚子及三文魚!
每一款都非常鮮!首推海膽及帶子,海膽鮮甜,帶子肉厚,正!
朋友們不大愛三文魚子,卻是我很喜歡的,我全掃!

Sakura Ebi and Fresh Corn Tempura


睇樣真係估佢唔到係粟米天婦羅。
將粟米天婦羅變成粟米波波,每一啖也是炸過的,非常鬆脆!但粒粒粟米還是很juicy,而且不會太油膩。好想叫多一碟慢慢吃~~

Kagoshima Wagyu Kinoko Mushroom

牛肉和菇類的配搭,但做法特別。牛肉是medium rare,跟菇菇一起吃,味道非常不錯。
亦可將中間的溫泉蛋督穿,混著蛋汁一起吃。真的很不錯。

Grilled Foie Gras and eel rice bowl

鵝肝鰻魚飯!!
想不到來居酒屋居然會叫飯,但這個飯真的很好吃!
整條鰻魚伴一件鵝肝,非常邪惡!鰻魚是炭燒的,鵝肝煎得甘香,香氣逼人!
必點。

Sesame Ice-cream and Redden with Sakura Jelly

最後來一個很美的甜品呀!
以太極為idea,一邊是櫻花水信玄餅、另一邊是芝蔴雪糕窩夫。
替剛剛的邪惡鵝肝鰻魚飯消弭,非常滿足!


Amazake
中環安慶臺1號安慶大廈地舖

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...