2017年6月24日 星期六

抵食同好味到一個點★土瓜灣 友料雞煲海鮮火鍋★

同朋友講起話好掛住好味道嘅打邊爐,唔係任食場、要散叫,可以慢慢嘆嘅。
朋友話去土瓜灣食「友料雞煲」啦,話真心推,OK,既然佢堅持,我就順佢意啦XDDD

天氣熱,坐低第一件事叫支青島,$22一枝大啤,算抵WOW~

原來餐廳是良心餐廳來的,每日會煮新鮮飯菜,派飯給有需要人士,每日100份。有興趣可做義工或買飯票~~


店員推薦叫友料愛心餐,HK$188/位,包以下的東西!

每位$188,絕對是超超值!
之後加單,餸、酒同飲品都係75折,不過海鮮除外

我地叫咗四位友料愛心餐,另外仲叫咗個澳門蒜辣卜卜蜆 同養顏花膠濃雞鍋。 諗住個個都係大胃王就唔怕啦,但真係超~飽XDDD

先上冷盤開胃,有 6款,味道不錯。泡椒雞腳好正,最特別嘅係有白鹵水生腸,好耐無食過~


刺身,4人份量都算多。款式多,又新鮮,仲有少食嘅冰鎮墨魚,又幾好食!


湯底揀咗營養雜菜鍋,夠清甜~


打邊爐由時令海鮮開始。

4人份的份量都算好多,而且有6樣,堅抵!!有膏蟹、鮑魚、蟶子,海蝦、花甲同卜卜蜆


有膏蟹同鮑魚果下已真心LIKE,仲要新鮮又大隻~
第一次用卜卜蜆打邊爐,原來好鮮甜。

另外仲有自家製即炸響鈴~~~

上台時熱辣辣,試食一啖係皮薄嘅,快手烚一下,再加甜酸醬已好好味~
個人建議唔烚都得,即食仲正!

跟餐嘅美國肥牛就無咩驚喜,如果鍾意食牛,可以補差價轉安格斯肥牛,加多大約$50就得。

另外仲有蔬菜粗糧拼盤同香芋芝心丸,

不過我放棄咗,因要食以下呢個!!

澳門蒜辣卜卜蜆 HK$148


超級超級好味!
為咗呢個,已經足夠令我再唻食!
上枱時已聞到好香嘅蒜辣味。
成個火鍋咁大嘅份量,超誇張!
卜卜蜆好大隻,好鮮甜。蜆肉夠厚身,真正啖啖肉!
配上蒜辣湯底一齊食,不會互相搶味,反正將卜卜蜆嘅鮮甜帶哂出唻!
必叫,強推!
$148真係抵到一個點。

有人話要飲湯,話好耐無飲靚湯,就叫咗養顏花膠濃雞鍋

養顏花膠濃雞鍋 HK$228


用上半隻雞熬煮出唻、無加奶、更有足8兩花膠,非常足料。
雞味濃郁,花膠煮得剛好,有咬口、唔會散但亦有黏黏嘅骨膠原。
入口非常順喉,不油不膩不燥,好好飲!


估唔到,我地真係咁大食,最後只係食淨少少。但好有衣食,煮熟打包拎走,唔好浪費~

總結,雖然對我唻講唔就腳,但會再唻!

友料雞煲海鮮火鍋
土瓜灣 土瓜灣道237A號益豐大廈B座地下

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...