2017年6月15日 星期四

★尚鮮★為了海鮮拼盤及任點蠔,我會再來!

有段時間沒去吃燒肉,特地又約了朋友去「尚鮮日式燒肉漁市場」~
更好的是,今次有BB凳,我仔都有得食~

4人同行,又提早咗一星期預約,就送一個海鮮拼盤~ 好豐富!有原隻大龍蝦、蟹、甲羅燒、鮑魚、生蠔、帆立貝!


建議燒咗呢個拼盤約一半再點要燒的東西,因木盤很大,阻掟呀XDDD
龍蝦爽口、啖啖肉,不錯~
燒蠔跟燒鮑魚亦很鮮甜。
甲羅燒有驚喜!半熟鵪鶉蛋加蟹膏,蟹膏味濃郁,很好吃!


在等待海鮮燒熟之前,點些小吃、刺身及炸物來醫肚吧。
刺身新鮮,跟主打刺身放題的日式店有得揮!

最開心有我鍾意食嘅榮螺!!
帶子都不錯,厚切的喲~

炸物必點我最愛的芝士年糕,炸得不錯,不會過油!


小吃可點醉香雞中翼,不錯,酒糟味掌握得好,不會太苦。


吃完一輪海鮮跟小食,當然不能放過燒肉!
燒肉質素KEEP到水準,推介一口牛,JUICY,易燒,牛味濃香,正!


其他牛肉也很不錯,以這個價錢食到這質素,仲要任點,非常值!
如果想再吃海鮮,更可點生蠔同虎蝦狂食!


食得有點膩亦可吃點燒菠蘿清清味覺。
亦不會忘了我的歲半仔仔最愛的燒粟米及日本蕃薯仔。



完成大餐後,還每人送上一盒movenpick雪糕,絕對是滿載而歸呀!



謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...