2015年2月27日 星期五

★開箱文★ Philips 全新VisaCare 微晶緊緻煥膚儀❤V面重現❤

新年時四出拜年、團拜,要靚靚示人,除了美妝外,也要好的膚質呀~
個人認為也要加上V面,因新年常捱夜,容易浮腫呀~
剛好新年前收到邀請,試用Philips 全新VisaCare 微晶緊緻煥膚儀,YEAH!也不至於樣衰過年~



VisaCare外型靚仔,





能作拉提按摩,去除面部浮腫及重現肌膚光澤,在家中輕輕鬆鬆回復緊緻彈性~ V面、靚靚肌膚隨手可得,適合繁忙上班族喲~

開箱了~~

盒子雖小,但配套齊全,內有:


VisaCare微晶緊緻煥膚儀、充電座(亦可方便放置煥膚儀)、插蘇、小刷子、還有多一個「一般肌膚探頭」讓不同膚質使用。

特點是以全自然真空提拉按摩系統,只需輕輕作拉提動作已可深層按摩肌膚,重塑V面。同時促進微循環,提升緊緻度。探頭上的微晶粒子就像醫學煥膚療程一樣,重現自然光澤。
用後可全面提升五大美肌標準,包括提拉度、緊緻度、光澤度、抗皺度及角質細緻度。

朱迪很喜歡它的無線設計,在煲劇或是在hea時不會被電線阻住。纖長設計採用人體工學手柄,既輕身又靚仔,更方便使用。



使用感應式充電,放在洗手間也不擔心。只需充電8 小時,就可操作達30 分鐘。



原裝的微晶探頭是玫瑰金敏感肌膚配頭,另一個銀色的是一般肌膚探頭,體貼不同膚質需要。


另一個貼心的設計,用磁石貼著,既能緊緊吸著手柄,拆下時亦不費力。可獨立拆下用清水沖洗,乾淨衛生,約每6個月更換一次便可。



Philips VisaCare 微晶緊緻煥膚儀的微晶探頭表面鑲嵌逾十萬粒微晶氧化鋁粒子, 比一般磨砂粒子微小約13倍,輕柔去除老廢角質。更可加強後續護膚品的吸收力,美肌隨手可得~

每星期用兩次,每部位提拉按摩4-6次,4-6星期後,便可見到效果~回復天然緊緻,撫平細紋及毛孔!!


讓我多用一會才分享用後感~~ 期待V面重現!!



  <試用及相關資料由品牌提供> 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...