2015年2月18日 星期三

輕輕鬆鬆全身美白 YAMADA MIYURA「食の美白針」-《AA1》

1月初於韓國回來,發覺韓妹未整前雖然唔靚,但皮膚都是白裡透紅的。自問天生皮膚較黑較黃,近兩年拒絕戶外活動先有一點點成果。

幸好之前收到YAMADA MIYURA全新推出的「食の美白針」-AA1》,





100%由小腸直接吸收,效果能媲美美白針效果的飲用沖濟,針對面黃、色斑、暗瘡印等問題,完成療程後更可帶來全身美白的效果。

YMAA1》原產自日本,蘊含「圓酵母精華」,以100%天然發酵生產,萃取至98%高純度之「圓酵母精華」,能100%小腸直接吸收。更榮獲日本政府厚生省特許「酵母製造、功效」認可,亦是唯一取得美國FDA-GRAS認證。更獲日本醫學認証,8週間減退50%面黃。

包裝盒上印有功效、食用方法及有效日期,




拆開前先細閱喲~

貼心的獨立包裝,共有28包,可食上2週。





剪開《AA1》,倒出的是橙色的粉末。


食用方法簡單:
直接倒在舌底,以溫水沖下服用;或以100毫升室溫水攪拌沖飲。
建議連續8週,早晚各1
8週後,想keep 住美白效果,可改為每日1 (早上或晚上)
早上飲的話,可有效美白、防曬。
如晚上飲,有效解毒、抑制「細胞老化」,更有助「容易入睡」及「眼睛健康」。

除了美白,對健康也有用呢~ 
味道略甜,有點像維多C,味道不錯,很容易入口。

蘊含日本皮膚科認可,美白特效防曬素材「梔子精華」及「玫瑰花瓣精華」,將「美白、解毒、抗老化」之協同效果發揮至最大。

而食用美白針的好處是可提供臨急抱佛腳的幫助,在進行戶外活動前4小時,一次過服食2包,有效阻隔約12小時紫外線的侵害,那麼就更不易曬黑了。



實在太方便啦~ 
做了人妻也不能偷懶呀~要努力一日2包,努力回復白滑肌

我也要好似Bosco BB一樣又健康、皮膚又好!


  <試用及相關資料由品牌提供> 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...