2015年2月11日 星期三

從此 染髮不傷髮★KEVIN.MURPHY COLOR.ME★

髮型真的很容易為外表加分,或減分呢~
但染髮很傷頭髮,卻令朱迪卻步呢,沒法子,曾因亂染亂漂令髮質很爛呢~

早前當KEVIN.MURPHY 髮廊專用永久性染髮霜 ─ COLOR.ME 登陸香港時,特地去染了髮呢~

其實是為了big day 去染的,但婚後太忙啦, 而家先分享真係唔好意思~
先看看未染前的髮型,深啡髮的我看起來有點成熟


染髮當天,去到銅鑼灣的Popcorn PRIVATE i SALON,甫坐下先享受一下爆谷呢~


再看看KEVIN.MURPHY COLOR.ME的色版,顏色很豐富呢~


一定找到自己喜爰的顏色。金啡色系更有一整版可以選擇,由淺金到深啡,一定找到適合的。

KEVIN.MURPHY這次首度推出髮廊專用,不含阿摩尼亞、苯甲酸酯及對苯二胺的化學物質,更有天然成分的永久性染髮霜 COLOR.ME。以蜜糖、乳木果、石榴等天然成分提煉而成,對髮質更有修護作用呢~


染髮時甚至完成後,我的頭皮完全沒有敏感呢~ 平常染髮後頭皮都會有痕的感覺,還會持續幾天,這次都沒有呢~

最後選了略為淺色的啡金色~~
好了,正式變髮了~



這次有2位同事幫我塗染髮霜呢,知道我趕時間而特別安排,太好了~


COLOR.ME因不含阿摩尼亞,所以沒有難聞刺鼻氣味。
在等待「食色」時就算吃東西也不會倒胃口。

另外,如果本身頭髮是黑髮或好似我咁低能試過染dark blue,之後要染淺色是很難上色的,就算能上色都只能到深啡什至不均勻。(就像染前一樣)

COLOR.ME的微細色素及延遲氧化功能,令色素更易滲入髮絲及更細緻均勻。尤其對染淺髮色效果更好。因此對這次染淺很期待呢~

再說,染的時候都沒有皮膚敏感的情況出現,沒有「嗱」的感覺,因採用了嶄新技術分子組合保証,減低皮膚致敏及對環境造成的傷害。只是在近額頭皮膚位置有少少「吉吉地」的感覺,其他時間都沒有不適的感覺。

塗均勻後,便上熱機幫助焗色了。


先焗20mins,初步見到黑髮開始變啡了。
再焗第220mins,變得更淺了,但因我選的顏色是很淺的,所以要再焗10mins

在焗了3次後,髮色很淺了,便可洗頭了。
洗頭後,對於自己一頭淺髮很滿意呢!


stylist再幫我輕輕set 幾下,幾個人變得很精神呢,也年輕了不少!



而且頭髮摸上去很滑呢,沒有傷髮的感覺。
髮色亦keep得很好,第2天洗頭也沒有甩色呢~


新年快到了,想染番個頭四圍去拜年,快快去Popcorn PRIVATE i SALONCOLOR.ME 染髮啦~


而家KEVIN.MURPHY facebook 更會送出5HEAVEN SCENT洗護系列禮品套裝呢~

去佢地facebook 睇下啦~~

** KEVIN.MURPHY 送大禮! ** 
免費送出5HEAVEN SCENT洗護系列禮品套裝! (價值HK600)

截止日期 : 2015228



試用由"Popcorn PRIVATE i SALON" 提供
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
新開的page, 請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

更多的平台~ ^^

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...