2015年2月12日 星期四

久別重逢的美味★街邊檔車仔麵★

收工後到深水埗join朋友,原先想食小炒,但3條友仔顧住吹水結果吹到9點。路過見到這間<街邊欄車仔麵> 見不斷有人行入叫外賣,決定一試。 果然深水埗多隱世美食,簡單如一碗車仔麵也很好吃!


菜肉雲吞,牛根腩,黑椒牛丸,黑柏葉烏冬 $39



叫了小辣。如果你是愛辣的人,一定要試!但小小好了,我食開傷心酸辣粉同譚仔中辣,都覺得好辣。但辣得來很惹味,是會上癮那一種。

份量很足料,每樣餸都不像其他店般得兩三舊。

菜肉雲吞最美味,應是白菜豬肉餡,皮也很薄,有衝動買一打番去打邊爐。
牛根腩切得較細,但食極都仲有。而且很爽口~~
黑椒牛丸是很懷念的粗丸。黑椒粒粒很大粒,雖帶點粉。但$8有3粒而且味道不錯,很抵。
黑柏葉爽口,但我浸得太耐,食到尾有點硬。
朋友們點名說雞翼,翼尖,大腸都很好吃~~

總括而言,一間豪不起眼的車仔麵店,隨便亂點都很好吃~
好想再番去食呀!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...