2015年2月11日 星期三

KEVIN.MURPHY COLOR.ME不傷髮之魔髮SHOW!

朱迪已脫離了在染狂電的日子,因傳統染髮真的很傷頭髮。

早前出席了PRIVATE i SALON 聯合澳洲品牌 KEVIN.MURPHY 舉行「Popcorn PRIVATE i SALON Color Magic X KEVIN.MURPHY COLOR.MEhair show,見識了各大師的本領呢~


接觸了隆重登陸香港的KEVIN.MURPHY 髮廊專用永久性染髮霜 ─ COLOR.ME ~
不含阿摩尼亞,以蜜糖、乳木果及石榴等天然成分提煉而成,沒有難聞刺鼻氣味。

看一看各model的髮色吧,每人也染得很漂亮呀!


因為COLOR.ME的微細色素及延遲氧化功能,令色素容易滲入髮絲,幫助染髮顏色變得更細緻及均勻。採用嶄新分子組合保証,減低皮膚致敏及對環境造成的傷害。

包括KEVIN.MURPHY Style master ─ Wade Blackford 與一眾 PRIVATE i SALON 專業髮型師包括 Jay Yeung、、Antonio Chu Winky Wong,即場為不同髮色的模特兒,打造時尚髮型。

hair show先由 Louis Lam FROM Popcorn PRIVATE i SALON 打頭陣。


vintage look 回歸,以大curve配以all back 造型,令model變得很嬌肖呢~



Antonio Chu FROM Popcorn PRIVATE i SALON


曾聽說,短髮比長髮更難set,因為較少變化。
Antonio 輕鬆地以spray及風筒就可set出多層次既型格髮型,短髮真的很吸引呢~


Winky Wong FROM Popcorn PRIVATE i SALON
韓風繼續大熱,這髮型必不能少呀!


當日,更有遠道由澳洲來到的KEVIN.MURPHY STYLE.MASTER Wade Blackford 親身示範呢!


Wade 更示範了特別的set頭技巧,用針線來set頭呀!
更超快手地10分鐘就set好了,太厲害了,我都是第一次見呢!




最後就是由 Jay YeungFROM PRIVATE I SALON為星級美容blogger雨僑set頭,

Jay一向以潮及創新髮型令人留下深刻印象,這次也不例外,他只以一把梳、 Spray及夾就完成了這造型呢! 




資料由"Popcorn PRIVATE i SALON" 提供
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
新開的page, 請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

更多的平台~ ^^

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...