2013年9月12日 星期四

棉花糖一樣的懶人恩物

事實上,我是一個頗懶的人~
要番工、要拍拖、要見朋友、要陪家人、要出event、要寫文、要hea,一星期有10日都不夠我用….

但是,護膚又不能偷懶
所以,能節省時間的護膚品我都愛~

最近試用了像是棉花糖的東西喲~~



日本製造的☆DOVE全新3合1卸妝洗顏保濕慕絲☆[HK$96.9 @ 150ml]



採用了先進技術及成分,根據亞洲人的膚質已打造。
一支集合了卸妝、洗顏及保濕化妝水三個功能的產品~ 為我慳了不少時間呢~



簡約設計,用上經典DOVE blue~
泵裝設計最方便~

☆DOVE全新3合1卸妝洗顏保濕慕絲☆ 
的泡沫非常非常非常細緻綿密,就好像棉花糖一樣。



她的綿密泡沫讓我想起在台灣看到的花花棉花糖呢~



使用方法亦非常方便,泵壓 3-4 次,份量約跟一粒乒乓球一樣大小。
乾手濕手用均可。
然後在面上輕輕打圈按摩即可~



如果需要卸較濃的彩妝時,就乾手乾面用,並且泵多1-2下,以增加泡沫份量
泡沫真的非常細緻綿密,質感柔軟舒適,在面上打圈時就像在做按摩一樣。

泡沫有助深層潔淨毛孔,洗走化妝殘餘及油脂污垢,洗面後見到毛孔內的污垢推了出來~



非常非常乾淨~ 連鼻上的粉刺也清了不少呢~



卸妝效果不錯,不過卸防水眼線方面就差了一點,尚有少許眼線未卸除,不過已卸走8成了~~



亦由於特別添加了1/3保濕化妝水成分,潔面同時滋潤肌膚,洗面後皮膚沒有即時的乾燥感,不會有繃緊感覺~




不過朱迪的皮膚非常乾,所以我之後還是會用上toner呢~

多數會在早上使用,又乾淨、又快捷,沒法子啦,早上時候寶貴呢!!!

價錢亦非常親民,不妨考慮下喲~

銷售點:萬寧獨家發售

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

  

更多的平台~ ^^ 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...