2013年7月18日 星期四

☆小盒子變成了四層櫃☆My gooodapple boxes☆

朱迪曾經是儲物狂….. = =
FIGURE、儲扭蛋、儲衫、儲鞋
做了blogger後便成了儲護膚品化妝品HAHA~~

但這一次,給我儲了一個四層櫃回來呀!!



就是gooodapple apple box了~~



gooodapple 經常有正野,快D去網頁(www.gooodapple.com)瀏覽啦!!!

4期由著名插畫師Billie Ng親自設計既特別版寶盒apple box我都擁有了呢!!!


每一個的設計都非常特別,內容亦非常吸引!

而第4期呢,我就有他們了!每個apple box包括其中8件產品:



最開心的是第一樣喲!!
1)      The Body Shop – Nutriganics™ Smoothing Serum有機營膚幼滑精華素 (30ml)



        這支Body Shop精華素真的很好用,之前已過它的「有機植物幹細胞活肌精華」已經非常  好用,這一支更適合夏天的天氣呢!!
        質地亦真的非常幼滑了!

  

       不多說了,我會不日出文介紹的~
       敬請留意 ~~ ^^

2)      Minerals - Hand Cream死海芳香潤手霜 (60ml)




        這支Hand Cream味道稍濃,塗上後香味能LAST一陣時間
        質地屬水潤型,夏天用正好~



        Size 小巧,放入手袋都不會右重負擔~

3)    燒倍纖 - Ultra Beauty (detox) 体の極緻 (3日體驗裝)


這個排毒的東東是藥丸裝,是3日體驗裝,每包4粒呢~


可清宿便、排毒美顏去暗瘡!
全日本packing,是日製造的喲!

暫時留起先,留待暑假增磅後用~

4)    我的美麗日記人蔘面膜 (1)



我的美麗日記我還沒用過人蔘面膜呢~
適合極度需要修護肌膚者,即是我啦~
近期的我極度疲倦呢~

5) La Roche-Posay - 全效啞緻清爽防曬乳SPF50+/PPD31 (3ml)



 6) La Roche-Posay - 每日高效BB乳霜SPF50 PPD18 PA++++ (3ml)


7) ETUDE HOUSE - BB Cream Cotton Fit (試用裝 x2pcs)
8) ETUDE HOUSE - CC Cream #01 Silky (試用裝 x2pcs)



這些TESTER都是我外遊的BEST BUDDY,正好適合21夜的trip~~

今期的apple box依然十分豐富呢!!
謝謝gooodapple 團隊每期都為我地帶來精彩萬分的的產品喲!!!

BTW,讓我POST一下之前3期的內容回顧喲!

3



1) Clinique - Even Better City Block Anti-Pollution SPF 40/PA+++ 勻淨科研抗污染防曬隔離霜 (7ml)
2) Dermalogica - UltraCalming Cleanser 特效鎮靜潔膚霜 (7ml)
3) Dermalogica - UltraCalming Relief Masque 
特效抗敏舒緩面膜 (試用裝)
4) Dermalogica - UltraCalming Mist 
特效抗敏舒緩噴霧 (4ml)
5) Dermalogica - UltraCalming Serum Concentrate 
特效抗敏降紅修復精華 (4ml)
6) O'slee - Honey Sugar Mask 蜂蜜黃糖煥膚面膜 (10ml)
7) Scinic - Aqua Ex Jelly Cream 
深海營養保濕凝膠乳霜 (2pcs)
8) La Elubiten - Face washing powder 美白去角質洗顏粉 (2pcs)
k) CYBER COLORS - ECO Nail Polish Color 天然瑰麗甲油 (10ml)

2
HAHA,原來我只upload了相~~請見諒~



1) clinelle UV Defense SPF50 防曬護膚霜 SPF50 (3ml)
2) Dr.Ci:Labo Aqua Collagen Gel Bihaku 美白膠原極效修護啫喱 (15g)
3) anebo Coffret D’or Rouge Essence 試用裝
4) lavera Organic Wild Rose Revitalising Face Mask 有機野玫瑰活力精華面膜 (1pc)
5) lavera Organic Mint Purifying Cleansing Mask 有機薄荷清爽潔淨面膜 (1pc)
6) lavera My AGE Organic White Tea Renegerating Mask 有機抗衰老白茶肌膚再生面膜 (1pc)
7) RAUSCH Seaweed Degreasing Shampoo 海藻洗髮露 (25ml)
8) Tony Moly Luminous Pure Aura CC Crema SPF 30 PA ++ 女神光彩CC (30ml)


1
DAY DAY gooodapple 好蘋好潮!



1)      Maybelline New York Baby Lips修護潤唇膏
2)      Maybelline New York COLORsensational-The Shine絕色艷麗唇膏
3)      L'Oréal Paris La Color Infaillible Eye Shadow凝澤不脫色亮彩眼影
4)      L'Oréal Paris REVITALIFT LASER X3活力緊緻光學嫩膚活肌修護面霜
5)      L'Oréal Paris LUCENT MAIGUE BB CREAM感光立體BB
6)      Garnier 水潤凝萃清透防曬保濕露SPF 17 PA++
7)      Garnier Aqua Defense Hydrating Glowing水潤光澤輕感面膜


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

  


更多的平台~ ^^ 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...