2013年6月26日 星期三

夏日涼浸浸潤膚孖寶

天氣這麼熱,只願留在冷氣乾爽地方~
但室外這麼潮濕,這反差令皮膚水份流失呢~
所以別忘記替身體做潤膚喲~

收到了PRVaseline蘆薈潤澤身體潤膚凝露 & 專業低敏修護潤膚露

效果不錯喲~

先利申,朱迪是皮膚頗乾的朋友~
又愛用熱水沖涼,身痕時一R就紅腫了….= =
看,就像這樣


 每次遇到這情況,我就拿出專業低敏修護潤膚露

擠出少許分量,質地較為杰身,延展性不高,推開時有點困難

 
要慢慢將潤膚露推入皮膚內~
不打緊,就當替自己按摩一下吧~當去水腫~

推勻後靜待皮膚慢慢吸收,大概等10分鐘左右,腫脹的地方消紅了、腫脹退了一點! 

只是10分鐘就這樣了!

而且更可改善因乾燥引起的肌膚痕癢及紅腫。
連續使用幾日,感覺肌膚滋潤了,痕癢感減少了。

它較處方潤膚露更保濕、濕疹皮膚適用的cream
低敏配方的它,性質溫和、無香料配方,減少外來刺激之餘,同時修護、滋潤肌膚。
適合濕疹患者及敏感肌膚使用。

除對付濕疹外,做完光學脫毛後,我都會用上它來舒緩敏感肌膚。

但由於它比較滋潤,所以我都是急救時用啦~~Haha

平常需要保濕lotion時,我就用上Vaseline蘆薈潤澤身體潤膚凝露~~



通常我都是在早上時用它,
因開了一整晚冷氣,早上的皮膚特別脆弱~要立即舒緩及為肌膚增加水分呢~

一看到packing,就覺得涼浸浸了~
整個就像是蘆薈一樣~~

透明啫喱狀,質地非常清爽易吸收,幾乎一推開就吸收了~
味道香香的~塗上後有清涼感覺~
但它可是無酒精成分!更是含100%天然的蘆薈!
敏感肌也不怕!

有了Vaseline蘆薈潤澤身體潤膚凝露 & 專業低敏修護潤膚露,今個夏天就不怕身痕了~



 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

  


更多的平台~ ^^ 
Yahoo BlogThe ZtyleBeauty LifeBeauty ExchangeShe BlogLady QoozaFashion and BeautyElle BlogU BeautyMy Age Premium Blogger ShewinStyleUp 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...