2012年10月19日 星期五

現代敏感肌新貴.“NOV III敏感肌系列卸妝膏及潤膚膏”



一直以為自己係敏感肌嘅朱迪,最近接觸了一個新字眼現代肌,亦發現自己屬於現代肌嘅一份子。

現代肌係指因環境上唔同程度嘅污染、紊亂嘅生活習慣、季節變化同工作壓力,令到肌膚負荷大增,從而導致肌膚嘅3大屏障因子受到損害。
結果,令肌膚問題日多,即如肌膚發紅、敏感、痕癢、暗啞不均、乾燥缺水、暗瘡、濕疹等現代人普遍問題。

而近幾日天氣驟降,皮膚嘅乾燥感大增
要係呢個時候為皮膚打好基礎,免得寒冬來臨時殺個措手不及。

今次試用嘅係NOV III 敏感肌系列"

卸妝膏


潤膚膏



NOV係由日本常盤藥品創立嘅醫學品牌,由40間日本醫學大學合作研發,獲得超過8,000名日本皮膚科醫生推薦。NOV產品為針對現代肌而研發為專案。
產品屬於三無:無香料、無色素、無合成添加,令肌膚慢慢還回基本步。

NOV IIINOV旗下的敏感肌系列,所以有”III” 以作識別喲~

NOV III 敏感肌系列 - 卸妝膏  

 
富含角鯊烷及加水分解蠶絲液,支撐肌膚防禦機能。甘油、透明質酸鈉及α-GG成份,能滋潤肌膚。

 
通過安全性測試;低刺激、無香料、無色素。

樽口位置,開封時以膠片封住,確保衝生~


先唻睇下用NOV III Cleansing Cream卸妝膏 III落妝嘅真人show~
希望唔會有鑽石夜總會嘅感覺啦! ()

Full make up + eye make up *無用mascara

  
卸妝膏係乳白色,亦無任何香味,絕對岩敏感肌人士~
朱迪用嘅份量較多,大約HK$1 size
 

卸妝膏質感很creamy、像奶油一般,但沒有油膩感。

乾手乾面用,然後輕力打圈按摩。

卸妝能力很強,很快就同彩妝融合,温和卸妝之餘唔會令肌膚帶來負擔。
 

推幾個圈已能輕鬆卸走面上化妝品、eye shadow甚至防水eye liner

之後用清水洗掉即可。
溫柔地卸走make up,亦不損肌膚。之後用清水洗掉即可。含有甘油、透明質酸鈉及α-GG成份,用後為肌膚帶來滋潤之餘,亦無繃緊嘅感覺。而且皮膚柔軟度提升,摸上手更有QQ感呢~

Cleansing cream亦都有一個非常好嘅地方,在面上推開時亦能將毛孔內嘅污垢及粉刺溶解並且推走。一舉兩得呢~

為示範卸妝能力,特定於卸妝用紙巾抹走~ wooooo!! 卸妝能力真嘅很強喲~~ 

卸妝能力不比卸妝油或卸妝水差呢!
卸妝後可用潔面產品洗多次面,朱迪試過唔用都ok~

HK$375@120 ml

同時,今次亦試用同一系列嘅“NOV III 敏感肌系列 - 潤膚膏


Moisture Cream 潤膚膏 III含角鯊烷 、加水分解蠶絲液及神經醯胺3等成份,支撐肌膚防禦機能。更採用神經醯胺液晶化技術,提升肌膚滲透力。同樣地含有甘油、透明質酸鈉及α-GG成份,滋潤肌膚呢~


Moisture Cream 潤膚膏 III很滋潤,質感很滑。
少少份量已經夠全面用。


  
朱迪當晚霜用,很易推開,按幾下便被皮膚吸收了,而且亦無黏膩感。


用後感到面上蓋上了一層鎖水保護膜,增強肌膚保水度。第二朝起身時肌膚依然有亮充滿光澤。



HK$482@45ml
       
NOV III敏感肌系列卸妝膏及潤膚膏嘅滋潤度不錯嘅護膚品~ 秋冬絕對岩用呢~


全線City Super Logon NOV專櫃有售


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...