2012年10月11日 星期四

幸運的我,感激你的欣賞!

一年前的朱迪從沒計劃過會成為blogger。

偶然的機會下,開始了人生的另一章節,再度跟文字纏綿下去。

這9 個月來,只有短短blog 齡的我,得到很多朋友的幫助,亦幸運地得到PR 賞識,心中非常感激,也非常感恩。

我是小薯,亦未能獨當一面,但每次有人跟我說"我有睇你既blog"或受到讚賞或向我提出指正,那感覺真的很奇妙。

從沒想過,自己"發up 風", 竟能令別人留意,真的很謝謝你地每一位!

謝謝好友們的鼓勵與體諒我經常性失踪,謝謝星星們的支持及幫忙,謝謝男友的體諒,蹤容身體差的我寫文寫到到半夜三更都唔鬧我。謝謝每一位曾like 或留言的大家,衷心感激。




突然抽起條筋寫如此肉麻的表白文係因為早前朱迪的文被選中了《Fashion & Beauty流行新姿》雜誌 - 8月份「10大最精采網誌」 ^^
(得獎文係呢度, 有興趣可睇下~~ ^^  http://www.fnb.hk/blog/space-28617-do-blog-id-48844.html

真的是十二萬分驚喜! 亦因此有感而發。 謝謝fnb 的欣賞!!


而禮物是TRIARROWS 懷舊腕表系列1隻~~ \^0^/




很型呢! 是vintage 款的呢!
朱迪很少有vintage 款的錶呢,而且隻錶很易襯衫喲~~~ ^^



雖然是男裝錶,但對天生大手的朱迪來說剛好呢!


現在,近乎每一日都戴住, 提醒自己要好好加油!別讓每一位的like 如流水。



肉麻說話完了!
謝謝各位睇我發up 風!!! ^^


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 





沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...