2012年10月24日 星期三

醒醒呀!!眼底疲倦肌!



成日唔夠訓、眼部血液唔循環 - -> 導致黑眼圈形成
訓教前飲水 - -> 導致眼袋浮腫
尤其係朝早起身最明顯!


久而久之,雙眼嘅肌膚愈唻愈攰,就算轉用強效eye products,亦可能難以吸收。
令到問題肌改善速度太慢~
 


可恨嘅係朱迪以上兩個問題都有~~ HAHAHA~~ 只怪自己太唔生性~

最近,朱迪早上嘅眼霜,就用左韓國第一醫學美容品牌Dr.Jart+CELLWAKE喚醒細胞系列入面嘅CELLWAKE Eye Cream EX 喚醒細胞眼霜希望能喚醒一下我d超級疲勞眼部細胞!!!




早聽聞Dr.Jart+ CELLWAKE系列嘅好處~ 用後發覺果然很不錯呢~

Dr.Jart+係韓國係數一數二嘅牌子,更係韓國第一醫學美容品牌。
專業嘅皮膚科醫生隊伍以多種天然成份進行研究,發現SC-210TM幹細胞係一種有效令細胞再生的核心成分,能喚醒210種構成人體的細胞,讓肌膚回復彈性、緊緻、年輕。

CELLWAKE Eye Cream EX 蘊含SC-210TM幹細胞之外,更獨有EYELISS配方,針對擊退黑眼圈、眼袋、幼紋及色素等問題
並利用納米微囊技術鎖緊養份,點對點打擊肌膚問題。
而且Eye Cream EX嘅各個活性成分均有美白、淡化皺紋及改善浮腫之效。
用後有效重現眼部細緻肌膚,回復動人眼神!!!
Woooooo!! 多麼抵錫的product!

未開始用CELLWAKE Eye Cream EX已經俾佢嘅外表吸引住,因為朱迪非常喜歡metallic嘅東東喲


 Eye Cream EXpacking很流線型、很墜手,而且看似閃閃發光的~

 
像寶石嗎~ ^^
希望用完佢後對眼同樣都閃閃發光喲~

Eye Cream EX隨盒有一支靚靚透明小刮,可用唻出眼霜,


 
而且另一端嘅波波頭仲可以用唻作按摩喲~~


打開後, 見到白色小蓋子~ 確保開封前及使用期間嘅衛生同新鮮度!


先試上手~

乳白色的眼霜~ 雖然係cream,但跟平常用開嘅唔同,比較企身,呈膏狀~
但出奇地質感非常輕身、非常水潤,一d都唔笠~

 
這一點朱迪很愛,實在太怕潤死人嘅眼霜!
而且非常易推,推開後看得見一層水覆蓋手上,


 亦很快被吸收。


試上眼呢~
先取適量份量~ 

由於質地很輕,可以"畢"多少少,之後亦可當作按摩用~

以無名指輕力在眼周輕印,直至吸收為止。


用後會覺得對眼有少少明亮感~



持續使用,會見到眼周嘅幼紋開始慢慢減淡~



而朱迪有個小秘訣,係eye cream吸收9成後,眼周仲係少少濕潤時,用隨盒跟埋嘅小刮唻按摩、亦即用其中一端嘅波波頭。


由眼下眼頭位置,開始向後慢慢壓、慢慢拉,以作按摩。

用時加少少壓、俾少少力,但唔好太大力,以免拉出幼紋。
多數朱迪每朝會每隻眼碌10-15下,其實只係大約1min嘅時間。

對減輕浮腫眼很有效~~令到疲倦雙眼變得醒神。
而且,幫忙增加一下血液循環,每日堅持用,可減淡黑眼圈呢~~

最開心係之後化妝時更可以用薄d eye concealer~
到而時為止,以日霜用大約2星期,朝上起身後的浮腫疆屍眼,變得精靈呢~

 
真的很不錯的眼霜喲~~ 強烈推介!!
 
Dr. Jart+ CELLWAKE Eye Cream EX 喚醒細胞眼霜HK$ 544 / 15ml

於全線莎莎化粧品獨家發售。

查詢熱線:2505 5023


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...