2012年10月13日 星期六

10月了,預備了你的派對造型未?

平常多以淡妝示人,濃妝、Party Look、頭髮造型,通通係朱迪既弱項!
每年既Halloween Party想以靚爆造型登場結果都無無功已回。

上星期,朱迪去左Bridal Academy偷師,出席左「Bridal Academy Stage x Hairchitect時尚髮型工作坊」呢!

工作坊由星級造型師Dick Wong率領一眾星級化妝師,替4位藝人打造全新造型!
當日更用上了Hairchitect的各個造型產品及Bridal Academy的化妝造型,秉承Hairchitect品牌概念,集合各種建築元素融於化妝技巧中!



工作坊的序幕由4model進場開始!



以黑夜、冶艷為題,襯以皮褸及Animal Print作野性造型,配上黑白金銀型格色系及Smokey Eyes,非常前衛!

先介紹一下4model
左起:
Dora Leung 梁芷欣 (中國小姐)
Strawberry Icy 楊穎妍 (恐怖熱線主持)
Ken Law 羅浩銘 (功夫新星)
YoYo Ng 伍淑怡 (禁毒大使)

每位model都很cool~

朱迪覺得女model們的紅eye shadow很不錯~ 可惜朱迪未必carry到,搵日試試先~

而造型師更即時示範為4model轉妝及髮型呢!

首先由造型師Jessie 替中國小姐Dora轉頭髮造型!


使用Hairchitect既造型產品將Dora的髮型改做高髻呢!



最後以shiny extra hold hair spray將高髻固定,極速轉look呢!

 
10分鐘既時間,Dora的冶艷look加添了成熟美呢!

同時,另一造型師Ming Chow亦為禁毒大使YoYo

  先加一片最近大熱的紅色髮片,用上髮泥做啞色效果及LIFT UP

 
便將YoYoWAVY LOOK,轉成高髻。COOL LOOK變得可愛了!

之後功夫新星Ken Law出場,由Tsz Sin「操掃」轉妝!
Ken的剛陽味甚濃,出場時的妝容很man很有氣勢!

 
Tsz Sin先掃上bronze tone粉,加強健康膚色!
之後再化上韓式smoky eyes、畫上黑色eye shadow及下眼線!
完成造型後,man味不減,但多一點柔和感!

另一造型師亦替恐怖熱線主持Strawberry Icy轉妝!

 Strawberry Icy的冷傲造型,略施魔法,變得中性。

2隻金色色調強調眼部,然後畫上下眼線,增添女人味之餘,型格不減喲~

最後,當然不少得星級造型師Bridal Academy 總監Dick Wong出場替YoYo打造髮型了!
大師將YoYo的髮型編了很多小辮子,然後將小辮子盤成髻。

 
用上HAIRCHITECTDeep Blue Sea Hair Spray及髮泥增加豐盈感。



兩三下,就將WAVY LOOK轉做另一個可愛造型了!

而同時,造型師SaladYoYo 轉了個較斯文的妝。


以中性打扮,配以西裝褸,可愛之餘不失型格喲!


 每個造型各具特色,你又鍾意邊款呢?


 辛苦各model及造型師了~~~ ^^



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 




沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...