2012年10月17日 星期三

黃小虎都變王馨平!!!媲美醫美療程 百分百人手FACIAL逐步抗皺 (文末有優惠)



黃小虎,登場!!!!!!
先來爆笑照片一張,搞咩我整到咁呢~ 
睇落去就知道了~~ ^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

細紋、皺紋、表情紋、靜態紋,無論咩紋都好,無一個女孩子想有任何一條紋係自己面上。

可憐嘅係,以上所講嘅紋,輕易就可以係朱迪嘅面上搵到....
可怕嘅事實係,我前額嘅3條火車軌基本上跟左我差唔多10.... = =
浮誇嘅表情造就了我眉頭間嘅2條紋..... = =
每邊眼袋有各1條很深嘅紋係因為長年戴con拉扯皮膚造成........ = =
誇張得有點過份吧!!!??



曾經心思思想去打botox,但因怕打針已放棄了。
而最近嘅DR醫學美容集團療程事故,更令朱迪於揀選美容中心上加倍小心。

已成為Beauty Glow小粉絲嘅朱迪

知道Beauty Glow推出了全新嘅「Botu Fill 25 Timeless Facial 胜肽抗皺保濕緊緻護理」療程,全人手按摩配合高效去皺產品 - 蘊含雙重強效專利FILLOX及模仿蛇毒而研製嘅SYN-AKE活躍成份。
主要功效係:
撫平前額之皺紋、減淡皺眉紋、魚尾紋、笑紋、虎紋、頸紋。
全面打擊眼、面、頸嘅所有紋!!

完全係朱迪夢寐以求嘅treatment!!
以下係有關之前嘅Beauty Glow Facial 分享~

超貼心及細心嘅facial,1星嘅價錢,5星嘅回報,全力打造水潤亮白肌!! (文末有試做優惠)


這次還係到TST愛賓大廈嘅會所呢~


轉季了,這天嘅湯水係糖冬瓜薏米水,甜甜嘅、滋潤又去水一流~


嘆一陣,就入房做TREATMENT~


今次嘅所有 STEPS都係用上這次FACIAL嘅主打品牌嘅BOTU”VIP”系列~
治療師解釋成SET咁用能令到抗皺產品打落皮膚底層,加強效果。



CLEANSING MILK 溫柔地洗面、再用上TONEROK~


所用嘅PRODUCTS 嘅氣味都非常討好呢~

之後用嘅PURIFYING SCRUB係面部及頸部上慢慢做PEELING


雖說係SCRUB,但唔太感覺到有粒粒,係朱迪嘅皮太粗嗎?
不係,因為佢係含有木瓜酵素嘅PEEL!
一唻木瓜酵素能減輕對皮膚嘅刺激、二唻軟化角質、令膚色均勻。
治療師更透露,其他treatment唔會peel 頸架~~ 呵呵~~ 感覺上賺左!

因為朱迪皮膚偏乾,所以做時會有涼涼地吉吉地嘅感覺,但絕無不適感。
之後加清水按摩、再用濕嘅cotton pad抹走就ok!


做完後,治療師話即時見到我膚色均勻了....
...我知道我成日夜訓....會乖嘅了,皮膚呀皮膚,拜託別再給我暗啞了..

過水後亦無任何紅腫、不良反應呀!


之後就再steam & 針清~



手勢極好嘅治療師幫我KO了粒大瘡呢~~嘻嘻~

然後就到戲肉了!!
BOTU”VIP”NOURISHING CREAM 以人手作全面按摩,按足眼、面、頸共25MINS!!!!


先說明一下,平常做這個FACIAL係用以下嘅ENZYME CREAM~


但因為我比較乾,治療師幫我轉用了較適合我嘅NOURISHING CREAM,多貼心喲~~


NOURISHING CREAM同樣蘊含雙重強效專利FILLOX SYN-AKE活躍成份,高效抗皺。
而個名咁覆雜嘅成份即係咩呢?
FILLOX係七胜肽植物性肉毒菌,有如BOTOX一樣。
SYN-AKE係三胜肽,有如蛇毒一樣。
而最緊要係,佢地都係植物性成分!!所以絕對安全喲!

按摩時,輕柔嘅手勢差不多令朱迪訓著了~~ 真係好舒服呀!!
透過治療師雙手嘅熱力,更能令產品深入皮膚底層呢~
而且,佢嘅高效抗皺配方,就算唔用儀器或打針,都一樣做到即時減淡功能呢!
可想而知有幾勁~

此外,朱迪更賺了~~呵呵~~
事緣因皮膚乾關係,平常按面只落一次cream
按摩唔到5mins, 我就ja 一聲吸哂啦~~~ hahahahaha~
結果總共落左3!!!
我勁唔好意思之餘又心傷,我已經喪用保濕野了~
但治療師一問下提醒左我,「咁你有無做peeling?
明顯我就無啦~~ hahah
所以,秋冬要保濕,更要用溫和產品做peeling~

全面按摩後,就輪到黃小虎(!!!!????) 出場了!!!

關黃小虎咩事呢?睇落去就知道了~

治療師將「Botu抗皺濃縮精華」以無針注滲方法慢慢擠係面上最易有(朱迪嘅case係已經有...= =)皺紋嘅地方上填充紋理。


然後再貼上由法國入口嘅特製纖維紙,將「Botu抗皺濃縮精華」直逼入底層!!
變身成黃小虎,只需


前額3
眉心2
眼袋各1
虎紋各1
唇上1
下巴1
3!!!

嘩哈哈哈哈!!! 效果圖很爆笑吧!!


好努力先忍到笑~~~ haha
治療師日日都對住咁多黃小虎,忍到笑真係好勁!!

之後再用上Botu Lifting Super Gel Mask做保濕加提升!



Botu Lifting Super Gel Mask含有雙重保濕因子,保濕之餘能做到提升效果~

塗勻全面後,用上非常強韌嘅紗布並覆蓋係面上,治療師更係頭頂做拉提動作,

並且向上拉後定形,因而做到拉提嘅作用。


此時,千萬不能講野、笑或有任何表情呀!
會唔覺意令到d紋深d!!!!


見唔見到咀上歪了? 因為我唔覺意講左野…… = =”””
整個mask20mins~ 最適合就係訓覺啦~~

而治療師還非常忙碌呀~
因為已經like Beauty Glow facebook嘅關係,book facial時,可以做一次Mineral Care Hand Treatment!


因手在做treatment,影唔到相~
步驟係先磨沙,後按摩,再敷熱膜~~
Mineral Careproduct好香~ 用上西柚味喲~~
然後係西柚味嘅包圍下,慢慢睡著了~



醒來嘅時候就做完treatment~
即時照一下效果
膚色均勻了!!! 皮膚充滿光澤感!!!


眼袋嘅2條紋減淡了!!!



前額嘅火車軌雖未至於消失,但都減淡了~~ 簡直令人感動呀!!!!


而回家後,朱迪亦無特別使用抗皺護膚品,都係用平常一樣嘅pdt~

再睇下做完facial3日嘅皮膚狀況呢~
(請先ignore那黑眼圈,因為日日都係3點訓.... = =’’’)

靜態時,前額嘅火車路軌近乎唔見左呀!!!!


當然,有面部表情時仍然會見到,但至少,至少,靜.態.紋.已.俾.撫.平.左.好.多.了!!!
而眼袋嘅2條紋也減淡了~~
呵呵呵呵~~

終於搵到安全有效嘅抗皺facial~~~~

但當然,抗皺係長期作戰,治療師跟我說,要去我d頑固紋,起碼要6-8treatment先得~ 希望快d成功啦!!!!!!

如果想試,而家可以$268試做胜肽抗皺保濕緊緻護理,全面照顧眼部、頸部及面部護理,包括手部按摩 (價值$3,180)


Like facebook 就會送Mineral Care Hand / Foot Treatment
www.facebook.com/beautyglowhk

查詢電話 : 3980 9838
銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心37 (2970-2188)
尖沙咀加連威老道2-6號愛賓商業大厦3301 (2301 3288)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...