2012年10月24日 星期三

蝸牛修護魅力不滅!Bio-essence全新生物能量蝸牛修護嫩滑霜


以蝸牛原液作主打嘅產品不是近年新熱潮,然而佢嘅地位及認知性依然有增無減,就算近年護膚品界不斷推陳出新下,依然大受歡迎!


而朱迪一向都係蝸牛原液產品嘅支持者,今次更試用了Bio-essence全新生物能量蝸牛修護嫩滑霜。

 


雖然蝸牛原液產品係近年普及,但原來早係於20多年前,係智利已經有飼養蝸牛人員發現手上嘅皮膚病及傷口都不知不覺地癒合了。而係1986 年烏克蘭核電廠爆炸,衛生組織專家將蝸牛黏液提取物提供給受輻射影響嘅皮膚患者作治療,證實了蝸牛黏液具有啟動肌膚細胞修復及再生嘅能力。



Bio-essence全新生物能量蝸牛修護嫩滑霜嘅成份,將蝸牛分泌黏液揉合蘊含多種礦物元素及微量元素嘅生物能量晶液,研製成獨特生物能量蝸牛原液萃取精華,功效相較一般蝸牛產品卓越。





此外,濃縮多種精華成分,份子更微細,有效滲透至肌膚底層,提升肌膚自我修護力,讓肌膚呈現水嫩潤滑。



朱對metallic packing 真的不能抗拒,銀盒packing很美呢!

  
打開後就見到像粉盒嘅全新生物能量蝸牛修護嫩滑霜了~~ ^^


嫩滑霜係玻璃樽裝設計,墜手得很~ 50g嘅份量彷彿有100g的重量 (~)


而且外表金碧輝煌,很高貴呢~
蓋子經過精心設計呢,可當鏡子喲~~~


打開後,見到包裝瓶上有鋁紙封住,確保開封前不受環境所污染。


用時只需用小刮“畢”佢出唻,方便衛生~

嫩滑霜呈奶白色~ 質地幼滑,輕身之餘亦非常水潤!



更帶有白蘭花香呢~~
雖然有香味,但敏感肌嘅我都無敏感喲!讚!
延展性很好呢~ 非常易推開~


近期朱迪都係以用佢做日霜呢~


先講講佢生物能量蝸牛修護嫩滑霜功效

 
細緻毛孔,肌膚回復緊緻紋理 
天然修復保護層,保護同時修復肌膚 
豐潤滋養快速吸收,重拾肌膚保濕機能 
豐富膠原蛋白促進肌膚細嫩光滑感,增添彈性





我會取大約手上面嘅呢個份量,


係面上點上5點,再輕輕打圈按摩直至吸收就ok~


朱迪最鍾意佢將cream狀嘅嫩滑霜推開後,會變成水潤嘅質感,好快就被皮膚所吸收。而且感覺每一寸嘅皮膚都俾水份薄膜包圍住~


另一抵錫嘅地方係,嫩滑霜果然無改錯名!
用後會即時感到皮膚柔軟左、有彈性左!



補水效果也不錯,有時候,趕住化妝出門,洗面後直接用嫩滑霜皮膚都唔會有太乾嘅感覺~ 非常適合秋天用嘅日霜呢~^^



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪
bluesky_judy@yahoo.com.hk
facebook.com/judytseZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...