2012年5月2日 星期三

“天才之物” 誕生!何解保濕精華關“天才”事?

精華係朱迪護膚程序重要既一環。
亦由於皮膚愈唻愈敏感既關係,而家用精華亦會非常細心。

除左針對皮膚問題而揀PRODUCT之外、早上同晚上用既精華亦會有所唔同。
以前係一支好用既就早晚都會用~
但而家失驚無神就起紅腫,要逼自己細心d~

晚上用既,會揀一d rich d 既,可以等皮膚用成晚唻吸收。
(之前都介紹左2個幾好既晚用精華,有興趣可以睇下喲~^^

朝早揀既,主要係light d,同埋保濕成份高既,咁就算坐足成日office都唔怕被抽乾水份。

而最近朱迪朝早用既,就係早前係Glamabox 4月號入面既
Prodigy高效透明質酸保濕精華(Advanced Moisturizing Soothing Gel) 15ml HK$450






(想回顧4月盒子的,可按此


到而家大約用左1個月度啦,所以就趁著holiday mood仍未過同大家分享一下~

Prodigy呢個品牌既護膚產品成分全部都係從瑞士阿爾卑斯山既植物中提煉而成,特別針對皮膚缺水及暗沉色斑問題。其高效保養成分,讓肌膚重現活力光彩。純天然、不含油分、香料或阻塞毛孔成分適合所有類型肌膚。

而當朱迪去search 呢個品牌既時候,先知道,原來“Prodigy”係解奇蹟;天才

細讀品牌故事後更發覺原來係因為咁 (節錄)
品牌創辦人是一位天才瑞士皮膚科醫生。他暗戀了一位多年飽受皮膚病困擾的女病人,他誓要研發出一種既滋潤但不會刺激,又能有效醫治皮膚問題的全功能護膚配方,讓她一勞永逸。經多過年研究,醫生終於研發出Prodigy

估唔到,呢個品牌係因為愛情而誕生,不得不說,愛情令人無所不能。
亦因此,Prodigy既配方係保濕、抗老修護同針對缺水的皮膚的高效能護膚配方。


Prodigy高效透明質酸保濕精華採用泵裝,一泵就一滴份量,大約用3-4滴就OK~
係美國製造,以美國對護膚品牌既製作嚴謹審查程度,絕對令人放心。




質地係好輕身、好水,非常清爽。而且不含香味,岩哂我~~



雖然佢係精華,但近日天氣太過潮濕,朱迪朝早用完佢後就會skipday lotion
之後只要輕按至吸收,就上base、化妝了~

朱迪可不是偷懶喲~而係佢真係好保濕嘛~

先睇下上手既效果
呢度係2滴既份量,推兩下已經見到佢吸緊,輕身既質地非常易吸收。
而且,吸收哂後,皮膚亦呈現光澤感。好水潤~



上手既效果係由缺水缺油極唔柔軟,變到飽水、有番少少油份同埋柔軟度爆燈。





至於面呢?

呢個係即日效果

因為之前一晚零晨先訓,所以皮膚狀態好弱



極缺水、缺油、極唔柔軟,勁得人驚。
洗面後印乾,唔用toner即刻用Prodigy高效透明質酸保濕精華。效果升番哂!!!
而且雖然油度係爆燈,但其實一d都唔油。部機超級神奇~~



而朱迪用左呢支精華一個月,每朝都用佢既效果係



對比第一日用,毛孔幼細左,由其鼻位同面頰比較明顯,而皮膚亦有番光澤。





總括唻講,呢支精華當日用,效果很不錯喲~~
又保濕、質地又輕,唔會因為近日天氣咁潮濕而令皮膚有更重負擔!
用完後上粉亦都算貼服喲~


打算轉季轉護精華的美眉,可以考慮下呢支喲~

想買Prodigy高效透明質酸保濕精華既美眉,可以去glamabox 訂喲~

岩岩上去睇,原來做緊85折,想買快手喲~

而且glamabox 5月母親節別注版盒子仲有得訂喲~~ 千祈唔好錯過喲~~





多謝收看,有問題或想happy sharing,歡迎email我喲~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
朱迪


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...